Gjest hugsum Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Så fikk jeg mensen likevel, etter en uke på pinebenken... Veldig, veldig lettet, og det første jeg skal gjøre er å putte i meg en pille nå! Tok abort i mars og var redd jeg måtte igjennom det IGJEN, har vært litt sløv med prevensjonen i ettertiden også merkelig nok (ingen unnskyldninger nei, dumt, jeg vet). Men nå lover jeg at jeg skal skjerpe meg! 0 Siter
lonelyP Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det var da enda godt. Skjerp deg da? Du kan jo ikke drive på sånn? 0 Siter
Moraki Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg blir kvalm av å lese innlegget ditt. Glad jeg ikke kjenner deg. 0 Siter
Gjest hugsum Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg blir kvalm av å lese innlegget ditt. Glad jeg ikke kjenner deg. Jeg ble kvalm av svaret ditt! Hva har jeg gjort deg, og hva vet du om min livssituasjon? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg ble kvalm av svaret ditt! Hva har jeg gjort deg, og hva vet du om min livssituasjon? Det er ikke så rart du får reaksjoner da. Tok abort for 8 mnd siden og slurver så med prevensjonen og kan ende opp med å måtte ta abort igjen etter så kort tid. 0 Siter
Gjest trøste og bære Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har du sjekket din IQ? Du er neppe helt rett, du har et hode uten vett. 0 Siter
Gjest hugsum Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det er ikke så rart du får reaksjoner da. Tok abort for 8 mnd siden og slurver så med prevensjonen og kan ende opp med å måtte ta abort igjen etter så kort tid. Ja, men jeg gikk ikke innpå *hvorfor* jeg hadde slurvet. Jeg har skiftet p-pillemerker to ganger i ettertid pga sterke bivirkninger og jeg har ikke slurvet *med vilje*. Har jeg ikke lov til å være glad for at jeg ikke er gravid? 0 Siter
Gjest hugsum Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har du sjekket din IQ? Du er neppe helt rett, du har et hode uten vett. Dette har da ingenting med IQ og gjøre. Jeg har ikke hatt det lett. Men det driter vel du i? 0 Siter
Gjest trøste og bære Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Dette har da ingenting med IQ og gjøre. Jeg har ikke hatt det lett. Men det driter vel du i? Jeg synes innlegget var kvalmt og vemmelig. Overskriften passet ikke sammen med det grusomme innholdet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ja, men jeg gikk ikke innpå *hvorfor* jeg hadde slurvet. Jeg har skiftet p-pillemerker to ganger i ettertid pga sterke bivirkninger og jeg har ikke slurvet *med vilje*. Har jeg ikke lov til å være glad for at jeg ikke er gravid? Joda, det er klart du har det, men når du ikke forklarer at du har en "god" grunn til slurvingen så er det ikke rart at folk reagerer. Synes jeg. 0 Siter
Gjest hugsum Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes innlegget var kvalmt og vemmelig. Overskriften passet ikke sammen med det grusomme innholdet. Jeg synes du er kvalm og vemmelig som svarer til meg på den måten. 0 Siter
Gjest hugsum Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Joda, det er klart du har det, men når du ikke forklarer at du har en "god" grunn til slurvingen så er det ikke rart at folk reagerer. Synes jeg. Vel, årsakene er mange og sammensetninge, og jeg orket ikke å gå inn på dem, men ville bare få uttrykt at jeg var veldig lettet over å ikke være gravid! Ikke noe annet. 0 Siter
Gjest trøste og bære Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes du er kvalm og vemmelig som svarer til meg på den måten. Det driter jeg i! 0 Siter
Moraki Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes du er kvalm og vemmelig som svarer til meg på den måten. Du må tåle at folk reagerer på det du skriver. Jeg skulle gjerne skrevet noe skikkelig stygt til deg nå, men jeg gidder ikke. 0 Siter
Gjest hugsum Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Du må tåle at folk reagerer på det du skriver. Jeg skulle gjerne skrevet noe skikkelig stygt til deg nå, men jeg gidder ikke. Så saklig og medmenneskelig av deg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Har du lært nå da, eller? Eller kommer til å fortsette å slurve`? Bra for deg at du ikke er gravid, men relativt idiotisk å slurve med noe sånt - det er faktisk ingen lek... 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 om du absolutt ikke vil ha barn nå, må du passe på å ta pilla.. syns det er respektløst å drive å ta abort i hytt og vær... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.