Gå til innhold

Hurra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fikk jeg mensen likevel, etter en uke på pinebenken...

Veldig, veldig lettet, og det første jeg skal gjøre er å putte i meg en pille nå!

Tok abort i mars og var redd jeg måtte igjennom det IGJEN, har vært litt sløv med prevensjonen i ettertiden også merkelig nok (ingen unnskyldninger nei, dumt, jeg vet). Men nå lover jeg at jeg skal skjerpe meg!

Skrevet

Det var da enda godt. Skjerp deg da? Du kan jo ikke drive på sånn?

Skrevet

Jeg blir kvalm av å lese innlegget ditt. Glad jeg ikke kjenner deg.

Skrevet

Jeg blir kvalm av å lese innlegget ditt. Glad jeg ikke kjenner deg.

Jeg ble kvalm av svaret ditt!

Hva har jeg gjort deg, og hva vet du om min livssituasjon?

Skrevet

Jeg ble kvalm av svaret ditt!

Hva har jeg gjort deg, og hva vet du om min livssituasjon?

Det er ikke så rart du får reaksjoner da. Tok abort for 8 mnd siden og slurver så med prevensjonen og kan ende opp med å måtte ta abort igjen etter så kort tid.

Gjest trøste og bære
Skrevet

Har du sjekket din IQ?

Du er neppe helt rett, du har et hode uten vett.

Skrevet

Det er ikke så rart du får reaksjoner da. Tok abort for 8 mnd siden og slurver så med prevensjonen og kan ende opp med å måtte ta abort igjen etter så kort tid.

Ja, men jeg gikk ikke innpå *hvorfor* jeg hadde slurvet. Jeg har skiftet p-pillemerker to ganger i ettertid pga sterke bivirkninger og jeg har ikke slurvet *med vilje*.

Har jeg ikke lov til å være glad for at jeg ikke er gravid?

Skrevet

Har du sjekket din IQ?

Du er neppe helt rett, du har et hode uten vett.

Dette har da ingenting med IQ og gjøre. Jeg har ikke hatt det lett. Men det driter vel du i?

Gjest trøste og bære
Skrevet

Dette har da ingenting med IQ og gjøre. Jeg har ikke hatt det lett. Men det driter vel du i?

Jeg synes innlegget var kvalmt og vemmelig.

Overskriften passet ikke sammen med det grusomme innholdet.

Skrevet

Ja, men jeg gikk ikke innpå *hvorfor* jeg hadde slurvet. Jeg har skiftet p-pillemerker to ganger i ettertid pga sterke bivirkninger og jeg har ikke slurvet *med vilje*.

Har jeg ikke lov til å være glad for at jeg ikke er gravid?

Joda, det er klart du har det, men når du ikke forklarer at du har en "god" grunn til slurvingen så er det ikke rart at folk reagerer. Synes jeg.

Skrevet

Jeg synes innlegget var kvalmt og vemmelig.

Overskriften passet ikke sammen med det grusomme innholdet.

Jeg synes du er kvalm og vemmelig som svarer til meg på den måten.

Skrevet

Joda, det er klart du har det, men når du ikke forklarer at du har en "god" grunn til slurvingen så er det ikke rart at folk reagerer. Synes jeg.

Vel, årsakene er mange og sammensetninge, og jeg orket ikke å gå inn på dem, men ville bare få uttrykt at jeg var veldig lettet over å ikke være gravid! Ikke noe annet.

Gjest trøste og bære
Skrevet

Det driter jeg i!

Skrevet

Du må tåle at folk reagerer på det du skriver. Jeg skulle gjerne skrevet noe skikkelig stygt til deg nå, men jeg gidder ikke.

Skrevet

Du må tåle at folk reagerer på det du skriver. Jeg skulle gjerne skrevet noe skikkelig stygt til deg nå, men jeg gidder ikke.

Så saklig og medmenneskelig av deg.

Gjest Persille
Skrevet

Har du lært nå da, eller?

Eller kommer til å fortsette å slurve`?

Bra for deg at du ikke er gravid, men relativt idiotisk å slurve med noe sånt - det er faktisk ingen lek...

Skrevet

om du absolutt ikke vil ha barn nå, må du passe på å ta pilla.. syns det er respektløst å drive å ta abort i hytt og vær...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...