Gjest maddemorning Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det er ganske alvorlig faktisk, masse post som skulle vært lagt i min postkasse er sendt tilbake til avsender med beskjed om at adressen er feil. Det er ikke tilfelle. Dette skjer gang på gang. Postkassen er tydelig merket med mitt navn, og jeg har oppgitt riktig adresse til alle de som jeg venter på post fra. Nå viser det seg at mye viktig post, blant annet fra sykehuset, brev med nytt simkort, informasjon fra universitetet og så videre ikke kommer i postkassen min, men sendes tilbake til avsender. Hvorfor postbudet gjør dette vet jeg ikke, men det vil jeg ha en slutt på nå!! *sint* Hvem er det jeg kan kontakte for å få et svar på hva som skjer? Jeg bor i Oslo. Takk for svar altså 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Du må klage selvfølgelig. Husker postbudet hos moren og faren min ikke gadd å gå til siste blokka og all posten puttet han i kassa til foreldrene mine. Han orket ikke å gå siste biten. Han fikk i hvert fall sparken. 0 Siter
Gjest maddemorning Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Du må klage selvfølgelig. Husker postbudet hos moren og faren min ikke gadd å gå til siste blokka og all posten puttet han i kassa til foreldrene mine. Han orket ikke å gå siste biten. Han fikk i hvert fall sparken. Uff, ja, jeg skjønner jo nå at jeg må ringe postens kundeservice Jeg bare blir fryktelig frustrert over at viktig post er blitt borte. Det er iallfall greit å høre at noen andre har vært borti det samme, og at det nytter å klage 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 www.Posten.no Telefon 810 00 710 Klag så blir det tatt opp med postkontoret. Jeg klagde og fikk brev med beklagelse. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Uff, ja, jeg skjønner jo nå at jeg må ringe postens kundeservice Jeg bare blir fryktelig frustrert over at viktig post er blitt borte. Det er iallfall greit å høre at noen andre har vært borti det samme, og at det nytter å klage Jeg har ikke hatt veldig mye kontakt med Posten, men gjennom den lille jeg har hatt virker det som om de tar klager på alvor. En gang jeg flyttet og byttet folkeregistrert adresse bestilte jeg 7 mnd ettersending av post fra dem. Da det gikk galt for andre gang ble jeg litt irritert og ringte til dem for å si ifra, og de beklaget, og sa de skulle snakke med postbudet. Så skjedde det en gang til en stund etterpå, og da var det et viktig brev som ble sendt til min forrige adresse, som jeg ikke var særlig interessert i at skulle ha noen særlig andre mellomstasjoner enn postbilen, og da ringte jeg og var veldig irritert, og jeg ble møtt med absolutt forståelse og fikk refundert hele beløpet jeg hadde betalt for ettersending av post, samt at de skulle prate med postbudet igjen. Etter det skjedde det ikke mer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.