Gå til innhold

DOL-ungene og framtidige forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint, da har vi en date. Eller altså, _barna_ våre har en date:P

*LOL*

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Angelica :o)

8

• dolores83

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*grøsser*

Dette er ikke noe å le av, assa! Jeg har syntes det har vært merkelig, mildest talt, når noen her har fortalt at de har drømt om Dolere, men nå har jeg for søren hatt Dolere med i drømmene mine to netter på rad.

:I

Skrevet

Jeg ser for meg en del framtidige unger med nykkene til hun lille jenta i The Ring.

Skrevet

Å dæven, også jeg som ikke har begynt produksjonen engang:-o

Det er bare å kjappe seg kjappere enn kjapt!

Skrevet

Ja, hun var tidlig på'n der ;o)

Eller var det jeg som var i skåtet *husker ikke*

Snuppa til Lillemus er råsøt, og passer godt til bajasen her :o) Han har dog noen mindre sjarmerende nykker for tiden :-I *hehe* Som mor må jeg bare ta det som en utfordring, og håpe at jeg får plukka det av han, før han blir gifteklar!

Lillemus sin har visst noen sjarmerende nykker iblant også (hvis jeg husker rett?), så det blir nok en god match;-)

Skrevet

Lurer på om jeg skal tinge på Lilletuppa til Flyfly til poden... ;o)

Kjapp deg for all del før det er for sent!

Seksåringen min kan kanskje passe om sånn ca 12-13 år?

Jeg skal bli en like koselig svigermor som min svigermor er :-)

*innynder seg hos lillemus*

Skrevet

Hvis jeg husker rett, så har du døtre? Har en sønn på 6 som ennå ikke har noen kjæreste ;o)

Gubban, jeg lovte henne nesten bort til Lillemus-poden for tre sekunder siden...

Kan jo være greit å ha to beilere, så får hun i det minste _litt_ å velge i. Litt moderne kan man jo tillate seg å være :-)

Skrevet

Hehe, det perfekte ekteskap. Begge har strålende dol oppdragelse :) Herr og fru Doler Hansen liksom :) Barna da, skal de hete Anno og Nym?

Anno Dol Hansen og Nym Dol Hansen. Slett ikke verst!

Skrevet

Dette er ikke noe å le av, assa! Jeg har syntes det har vært merkelig, mildest talt, når noen her har fortalt at de har drømt om Dolere, men nå har jeg for søren hatt Dolere med i drømmene mine to netter på rad.

:I

Så langt har ikke jeg sunket foreløpig... Satser på jeg slipper slikt de neste åra også ;-)

Skrevet

Kjapp deg for all del før det er for sent!

Seksåringen min kan kanskje passe om sånn ca 12-13 år?

Jeg skal bli en like koselig svigermor som min svigermor er :-)

*innynder seg hos lillemus*

Ok - da har jeg fått spleiset og lovt bort begge ungene! *Puster lettet ut*

Jenta di er 2 år yngre enn gutten min så de blir nok et flott par skal du se! :o)

Skrevet

Gubban, jeg lovte henne nesten bort til Lillemus-poden for tre sekunder siden...

Kan jo være greit å ha to beilere, så får hun i det minste _litt_ å velge i. Litt moderne kan man jo tillate seg å være :-)

Du får se hvem som har mest penger når den tiden kommer

Skrevet

Det er bare å kjappe seg kjappere enn kjapt!

Ok, jeg må visst stikke nå. Har noe eh... greier jeg må ordne:P

Skrevet

Hvis jeg husker rett, så har du døtre? Har en sønn på 6 som ennå ikke har noen kjæreste ;o)

Hah! Hun er nettopp bortlovet til poden min! Så det så! *Tupper Flystripa i baken*

Gjest Flystripa
Skrevet

Hah! Hun er nettopp bortlovet til poden min! Så det så! *Tupper Flystripa i baken*

Jaja, han har et godt øye til ei annen jente - og mor har gooood tid!

Skrevet

Jaja, han har et godt øye til ei annen jente - og mor har gooood tid!

*Hehe* Tuppa mi er forøvrig ferdig med gutter og kyssing. Hun var 5 år og gikk i barnehagen da hun en dag kom hjem og forkynte:"Nå har jeg kysset på XXX i barnehagen min så nå slipper jeg å kysse guttene når jeg blir voksen!" :o)

Kan vel kaaaaanskje tenkes hun blir påmint det på sin bryllupsdag om den skulle komme... ;o)

Skrevet

Jeg ser for meg en del framtidige unger med nykkene til hun lille jenta i The Ring.

Nå bør jeg vel se filmen slik at jeg kan forebygge eventuelle katastrofer?!

*bekymret*

Skrevet

Ok - da har jeg fått spleiset og lovt bort begge ungene! *Puster lettet ut*

Jenta di er 2 år yngre enn gutten min så de blir nok et flott par skal du se! :o)

Hærlig, nå kan du bare slappe av i tryggg forvissing om at framtida til ungene dine er opp og avgjort. Seksåringen her i huset er et dugelig koneemne. Må bare plukke av henne litt hyling og skriking når hun ikke får viljen sin ;-)

Skrevet

Du får se hvem som har mest penger når den tiden kommer

Ja, det er en viktig faktor!

Skrevet

Nå bør jeg vel se filmen slik at jeg kan forebygge eventuelle katastrofer?!

*bekymret*

Du forstår at hun har et Ring-syndrom når hun krabber ut av tv-en og dreper gjestene dine.

Skrevet

Ok, jeg må visst stikke nå. Har noe eh... greier jeg må ordne:P

Hva da??

*platinablond*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...