Gå til innhold

DOL-ungene og framtidige forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hærlig, nå kan du bare slappe av i tryggg forvissing om at framtida til ungene dine er opp og avgjort. Seksåringen her i huset er et dugelig koneemne. Må bare plukke av henne litt hyling og skriking når hun ikke får viljen sin ;-)

Det takler nok poden helt fint, han har en søster som er like gammel og som tydeligvis har litt av samme temperementet også. :o)

*Begynner å skrive på bryllupstalen*

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Angelica :o)

8

• dolores83

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, hun var tidlig på'n der ;o)

Eller var det jeg som var i skåtet *husker ikke*

Snuppa til Lillemus er råsøt, og passer godt til bajasen her :o) Han har dog noen mindre sjarmerende nykker for tiden :-I *hehe* Som mor må jeg bare ta det som en utfordring, og håpe at jeg får plukka det av han, før han blir gifteklar!

Nåh - jeg tipper Snuppa mi ikke skal ha noen problemer med å plukke av bajasen din uønskede nykker. ;o) Hun er ikke løveunge for ingenting!

Skrevet

Du forstår at hun har et Ring-syndrom når hun krabber ut av tv-en og dreper gjestene dine.

*skrekk o' gru*

Skrevet

Ferdig allerede?!

;-)

Jada, min mann er _verdens_ raskeste! *stolt*

:P

Skrevet

Jeg ser for meg en del framtidige unger med nykkene til hun lille jenta i The Ring.

Jeg tror the ring gikk innpå deg jeg gitt - stakkar! *trøster* :)

Skrevet

Jeg tror Atenes yngste jente vil passe for min sønn. De har i hvertfall riktig alder.

Så blir Atene og jeg i familie og kan dra på storbyferier sammen og sånn.

Skrevet

Jeg tror Atenes yngste jente vil passe for min sønn. De har i hvertfall riktig alder.

Så blir Atene og jeg i familie og kan dra på storbyferier sammen og sånn.

Det er viktig å planlegge langsiktig. Dere kan f.eks. begynne å diskutere navn på fremtidige barnebarn her inne!

Skrevet

Hm.. noen som planlegger barn i 2011-2012? Som kunne ønske en svigerdatter med navn Ronja eller svigersønn ved navn Ravn?

Skrevet

Hm.. noen som planlegger barn i 2011-2012? Som kunne ønske en svigerdatter med navn Ronja eller svigersønn ved navn Ravn?

Du fåkke en av mine døtre iallefall. Vi har nemlig hatt ei katte som het Ronja *ler*

Skrevet

Du fåkke en av mine døtre iallefall. Vi har nemlig hatt ei katte som het Ronja *ler*

Men hvis jeg skal ha en av døtrene dine, så har du jo bare Ravn å bekymre deg for. Eller, det kommer an på hvor politisk korrekte vi skal være da =)

Skrevet

Nå har jo vi to jevnaldrende som sikkert hadde passet bra sammen, men sønnen min er dessverre allerede lovet bort til min venninnes datter. Dette ble bestemt allerede mens de små var i mors mager. Skulle bare mangle. ;-)

Skrevet

Nå har jo vi to jevnaldrende som sikkert hadde passet bra sammen, men sønnen min er dessverre allerede lovet bort til min venninnes datter. Dette ble bestemt allerede mens de små var i mors mager. Skulle bare mangle. ;-)

Søren også da!

Jeg hadde sønnen din i tankene skjønner du... Heldig du som har en slik populær sønn ;-)

Skrevet

Søren også da!

Jeg hadde sønnen din i tankene skjønner du... Heldig du som har en slik populær sønn ;-)

Om det skulle vise seg å ikke fungere med min venninnes datter kan vi jo vurdere å ha din datter som andrevalg. *generøs*

;o)

Skrevet

Men hvis jeg skal ha en av døtrene dine, så har du jo bare Ravn å bekymre deg for. Eller, det kommer an på hvor politisk korrekte vi skal være da =)

Ah, nå leste jeg barnebarn jeg da.. *sorry*

Jeg kan godt få en svigersønn som heter Ravn. Hørs ut som en kjekk kar!

Sjansen for å få en svigerdatter er selvsagt tilstede, men mine døtre har allerede vært forelska flere ganger, og det bare i hankjønn ;-) Så Ronja-navnet behøver jeg nok ikke "bekymre" meg for ;-)

Skrevet

Ah, nå leste jeg barnebarn jeg da.. *sorry*

Jeg kan godt få en svigersønn som heter Ravn. Hørs ut som en kjekk kar!

Sjansen for å få en svigerdatter er selvsagt tilstede, men mine døtre har allerede vært forelska flere ganger, og det bare i hankjønn ;-) Så Ronja-navnet behøver jeg nok ikke "bekymre" meg for ;-)

Der ser du!

Klart Ravn er kjekk. Han har sin fars sjarme, styrke og gavmildhet, og sin mors mørke mystikk.

Skrevet

Om det skulle vise seg å ikke fungere med min venninnes datter kan vi jo vurdere å ha din datter som andrevalg. *generøs*

;o)

Avtale!

*desperat*

Skrevet

Der ser du!

Klart Ravn er kjekk. Han har sin fars sjarme, styrke og gavmildhet, og sin mors mørke mystikk.

Oh, perfekt!

Psst: Grattis med den nye kjekkasen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...