ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg tror the ring gikk innpå deg jeg gitt - stakkar! *trøster* Ja, den gjorde det. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Det har jeg ordnet for lenge siden - avtale er allerede inngått med en annen dol-er om ekteskap mellom min sønn og hennes datter. ) 0 Siter
laban Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Det er viktig å planlegge langsiktig. Dere kan f.eks. begynne å diskutere navn på fremtidige barnebarn her inne! Jeg tror både Atene og jeg vanligvis mener at foreldrene selv skal bestemme sine egne barns navn. Men det gjelder sikkert ikke dersom de velger noe som blir helt feil... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Det har jeg ordnet for lenge siden - avtale er allerede inngått med en annen dol-er om ekteskap mellom min sønn og hennes datter. ) Jeg skjønner at jeg er litt treig i farta her! *stressa* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg tror både Atene og jeg vanligvis mener at foreldrene selv skal bestemme sine egne barns navn. Men det gjelder sikkert ikke dersom de velger noe som blir helt feil... Pass nå endelig på at det ikke blir sånne "gamledame-navn" som f.eks. Gerd, Karin, Mette osv. Navn som Emma, Vilde og Julie bør vi kunne forvente at barnebarna skal hete! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.