Gå til innhold

Antrekk julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt meg en runde i butikkene i dag. Jeg ser at det er så populært med sånne knebukser nå. Er det mulig å kle seg med en sånn kort penbukse med støveletter eller pensko til julebord? Eller ville du hatt lang bukse, eller ikke bukse i det hele tatt?Pga røykeforbud så har jeg ikke lyst til å stå ute å fryse i kjole/skjørt og vurderer derfor bukser i år. Æ må jo røyge ;)

Skrevet

Det kommer helt an på tilbehøret. Har du en lekker (og da gjerne litt åpen/utringet) topp til, og høye sko eller støvler, er selvfølgelig langbukse eller knebukse helt greit.

Skrevet

Det kommer helt an på tilbehøret. Har du en lekker (og da gjerne litt åpen/utringet) topp til, og høye sko eller støvler, er selvfølgelig langbukse eller knebukse helt greit.

I dag var det studd med folk i hver en krok, så jeg tar turen dit igjen utenom helg. Ja jeg vil se elegant ut, ikke tøff liksom. Heller en blanding :) Høye hæler uansett antrekk. Stort smykke til å fylle utringing ja. Nystelt på håret osv, gleder meg!

Skrevet

Jeg var også i byen i dag, og så mange av disse kortbuksene i butikkene. Jeg synes det er stygt, men det forundrer meg ikke om det dukker opp en masse folk kledd i slike snart.

Skrevet

Jeg var også i byen i dag, og så mange av disse kortbuksene i butikkene. Jeg synes det er stygt, men det forundrer meg ikke om det dukker opp en masse folk kledd i slike snart.

Jada, det finnes mange stygge også, jeg så dem... Den jeg funderer på er som dressbukse. Takk for synspunkt, for er i tvil selv....

Skrevet

Jeg ville valgt kjole eller skjørt. Kanskje du har en kåpe eller dressjakke du kan ha på deg når du skal ut en tur..?

Skrevet

Sier meg enig med UggaBugga - knebukser er gruuusomt!

I selskap synes jeg absolutt det er peneste og mest elegant med kjole eller skjørt på damene.

Skrevet

Jeg syns knebuksene er fine jeg, men det forutsetter lekre støvletter da!

Skrevet

Jeg ville valgt kjole eller skjørt. Kanskje du har en kåpe eller dressjakke du kan ha på deg når du skal ut en tur..?

Tenker helst på blæra mi..får lett trøbbel i kulda. Kan jo finne frem en mammelukk! ;) Ingen ser den under skjørtet ;) TØYSA!!

Skrevet

Sier meg enig med UggaBugga - knebukser er gruuusomt!

I selskap synes jeg absolutt det er peneste og mest elegant med kjole eller skjørt på damene.

Joda enig i det med skjørt. Kjøpte et flott et i fjor, må sy det inn om det går.... Silkeaktig i stoffet, så det spørs.

Skrevet

Jeg syns knebuksene er fine jeg, men det forutsetter lekre støvletter da!

Har tenkt å kjøpe nye støveletter uansett ja. Kan jo kjøpe shorts til annet bruk. Får tenke litt :)

Skrevet

Tenker helst på blæra mi..får lett trøbbel i kulda. Kan jo finne frem en mammelukk! ;) Ingen ser den under skjørtet ;) TØYSA!!

Hvis du er redd for blæra får du ha på en up & and go. hehe..

Skrevet

Hvis du er redd for blæra får du ha på en up & and go. hehe..

jah, der har vi det :) Up and go. Kan jo kanskje trenge til go-hjelp også ;)

Skrevet

I motsetning til flere her, synes jeg knebukser er kjempestilig! Knebukser i dressbuksestil er kult :-)

Skrevet

I motsetning til flere her, synes jeg knebukser er kjempestilig! Knebukser i dressbuksestil er kult :-)

Takk! :)

Skrevet

Hvis du finner noen stilige knebukser, og bra tilbehør, så synes jeg du skal gå i det jeg :o) Man må vel ikke gå i skjørt på julebord, man kan jo være pyntet og kjempeflott med knebukser også.

Skrevet

"Jeg har hatt meg en runde i butikkene i dag."

Interessant ;o)

Skrevet

jah, der har vi det :) Up and go. Kan jo kanskje trenge til go-hjelp også ;)

Up & and go hjelper deg med å holde deg på bena, ja, så holder du deg jo varm strategiske steder også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...