pekkaline Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg har hatt meg en runde i butikkene i dag. Jeg ser at det er så populært med sånne knebukser nå. Er det mulig å kle seg med en sånn kort penbukse med støveletter eller pensko til julebord? Eller ville du hatt lang bukse, eller ikke bukse i det hele tatt?Pga røykeforbud så har jeg ikke lyst til å stå ute å fryse i kjole/skjørt og vurderer derfor bukser i år. Æ må jo røyge 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det kommer helt an på tilbehøret. Har du en lekker (og da gjerne litt åpen/utringet) topp til, og høye sko eller støvler, er selvfølgelig langbukse eller knebukse helt greit. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Det kommer helt an på tilbehøret. Har du en lekker (og da gjerne litt åpen/utringet) topp til, og høye sko eller støvler, er selvfølgelig langbukse eller knebukse helt greit. I dag var det studd med folk i hver en krok, så jeg tar turen dit igjen utenom helg. Ja jeg vil se elegant ut, ikke tøff liksom. Heller en blanding Høye hæler uansett antrekk. Stort smykke til å fylle utringing ja. Nystelt på håret osv, gleder meg! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg var også i byen i dag, og så mange av disse kortbuksene i butikkene. Jeg synes det er stygt, men det forundrer meg ikke om det dukker opp en masse folk kledd i slike snart. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Jeg var også i byen i dag, og så mange av disse kortbuksene i butikkene. Jeg synes det er stygt, men det forundrer meg ikke om det dukker opp en masse folk kledd i slike snart. Jada, det finnes mange stygge også, jeg så dem... Den jeg funderer på er som dressbukse. Takk for synspunkt, for er i tvil selv.... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg ville valgt kjole eller skjørt. Kanskje du har en kåpe eller dressjakke du kan ha på deg når du skal ut en tur..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Sier meg enig med UggaBugga - knebukser er gruuusomt! I selskap synes jeg absolutt det er peneste og mest elegant med kjole eller skjørt på damene. 0 Siter
MillaMy Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg syns knebuksene er fine jeg, men det forutsetter lekre støvletter da! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Jeg ville valgt kjole eller skjørt. Kanskje du har en kåpe eller dressjakke du kan ha på deg når du skal ut en tur..? Tenker helst på blæra mi..får lett trøbbel i kulda. Kan jo finne frem en mammelukk! Ingen ser den under skjørtet TØYSA!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Sier meg enig med UggaBugga - knebukser er gruuusomt! I selskap synes jeg absolutt det er peneste og mest elegant med kjole eller skjørt på damene. Joda enig i det med skjørt. Kjøpte et flott et i fjor, må sy det inn om det går.... Silkeaktig i stoffet, så det spørs. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Jeg syns knebuksene er fine jeg, men det forutsetter lekre støvletter da! Har tenkt å kjøpe nye støveletter uansett ja. Kan jo kjøpe shorts til annet bruk. Får tenke litt 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Tenker helst på blæra mi..får lett trøbbel i kulda. Kan jo finne frem en mammelukk! Ingen ser den under skjørtet TØYSA!! Hvis du er redd for blæra får du ha på en up & and go. hehe.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Hvis du er redd for blæra får du ha på en up & and go. hehe.. jah, der har vi det Up and go. Kan jo kanskje trenge til go-hjelp også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 I motsetning til flere her, synes jeg knebukser er kjempestilig! Knebukser i dressbuksestil er kult :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 I motsetning til flere her, synes jeg knebukser er kjempestilig! Knebukser i dressbuksestil er kult :-) Takk! 0 Siter
zupernova Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvis du finner noen stilige knebukser, og bra tilbehør, så synes jeg du skal gå i det jeg ) Man må vel ikke gå i skjørt på julebord, man kan jo være pyntet og kjempeflott med knebukser også. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 "Jeg har hatt meg en runde i butikkene i dag." Interessant ;o) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 jah, der har vi det Up and go. Kan jo kanskje trenge til go-hjelp også Up & and go hjelper deg med å holde deg på bena, ja, så holder du deg jo varm strategiske steder også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.