Gyda Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Blå Castello og Ridderost. (Men de er så fete at jeg må passe på kvantumet). 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Gamle Ole. Noen butikker selger osten selv om den er gått ut på dato. Den skal være hvit og myk. Gule kanter er tegn på at den er for gammel. Du har rett i at ridder er god. (Noen var visst ferdig med kaffepausen sin her...)mvh Nymåne i forkledning 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Norvegia... Kjedelige her i huset, men mozzarilliost kommer også høyt på listen. Men ikke noen illeluktende gammelost, neitakk! Ahhhaaaa....det glemte jeg. Fersk Mozzerella med bifftomat, roccula, spinklet med litt god olivenolje....YUMMI! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 "Brekke seg" gir da mening. Det blir som å skrive "spyr". Noe hun gjør nu. Ser du hva du har stelt i stand nå! ;o) Jeg er da for helvete ikke interessert i å vite hva dolernes favoritt-oster er!? Jeg ville at Lillemus skulle gi oss en historie å le av... *lægg mæ snart* 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Gamle Ole. Noen butikker selger osten selv om den er gått ut på dato. Den skal være hvit og myk. Gule kanter er tegn på at den er for gammel. http://www.aperitif.no/?id=96217 Dette så godt ut. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ser du hva du har stelt i stand nå! ;o) Jeg er da for helvete ikke interessert i å vite hva dolernes favoritt-oster er!? Jeg ville at Lillemus skulle gi oss en historie å le av... *lægg mæ snart* Hvis hun hadde lest inne på meldinger før hun svarte deg, hadde hun ganske sikkert vist oss hva selvironi er og klint til. 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 "Brekke seg" gir da mening. Det blir som å skrive "spyr". Noe hun gjør nu. Nei, det blir som å si "å spy"! 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ahhhaaaa....det glemte jeg. Fersk Mozzerella med bifftomat, roccula, spinklet med litt god olivenolje....YUMMI! Du glemte tomater!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Nei, det blir som å si "å spy"! Helt feil. "brekke seg" og "å spy" er ikke det samme. "å brekke seg" og "å spy" er det samme. 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ahhhaaaa....det glemte jeg. Fersk Mozzerella med bifftomat, roccula, spinklet med litt god olivenolje....YUMMI! Sorry, du husket tomater! Nam 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvis hun hadde lest inne på meldinger før hun svarte deg, hadde hun ganske sikkert vist oss hva selvironi er og klint til. ...og siden vi har 73 aktive medlesere her, får vi en laaang tråd om ost! Åsså OST, da! *djeezez* 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Sorry, du husket tomater! Nam Selvfølgelig... 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvis hun hadde lest inne på meldinger før hun svarte deg, hadde hun ganske sikkert vist oss hva selvironi er og klint til. Fullfør en setning med brekke seg! Brekke er infinitiv akkurat som spy... 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Selvfølgelig... For meg er tomater livsviktig! Det er bare såå godt... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Fullfør en setning med brekke seg! Brekke er infinitiv akkurat som spy... Hun skrev den ikke i en setning. Hun skrev: *Brekke seg* Det blir som: *Ler* 0 Siter
birdie Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Feta på krydderlake, ridderost, Philadelphia naturell. 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 ...og siden vi har 73 aktive medlesere her, får vi en laaang tråd om ost! Åsså OST, da! *djeezez* Er ikke det bare koselig? Ost er ikke bare ost... Koser meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.