hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hun skrev den ikke i en setning. Hun skrev: *Brekke seg* Det blir som: *Ler* Nei, det blir ikke som ler. Ler er presens og hun skulle brukt presens, brekker meg! Å brekke seg betyr noe helt annet... *le* 0 Siter
Gemini Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ahhhaaaa....det glemte jeg. Fersk Mozzerella med bifftomat, roccula, spinklet med litt god olivenolje....YUMMI! Prøv også med litt balsamio, ristede pinjekjerner og litt frisk basilikum. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har ikke en favoritt, "alt til sin tid". Jeg er glad i både norvegia, feta, smøreoster, taffelost, nøkkelost, mozzarella, norzola/normanna, gräddost og brie. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Pultost. Ja, men den er best når den er nypult! Eller når jeg er det! He, he. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ja, men den er best når den er nypult! Eller når jeg er det! He, he. Nei pultost er faktisk best når det er en god stund siden den ble pult:) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 De ostene vi kjøper mest av, er norvegia eller annen husholdniingsost, jarlsberg, fetaost i krydderlake, ridderost. Det er mange gode smøreoster også, særlig sånn som ser ut som den er rullet sammen med grønt krydder og hvitløk. 0 Siter
Mistera Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hva heter de små runde røde greiene?? De om du må opne??? mmmmmm uansett, det er min favoritt ost:P 0 Siter
flisa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Camembert! .- . . en loff og en flaske rødvin - da er jeg ikke te'snakkanes 0 Siter
flisa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 For meg er tomater livsviktig! Det er bare såå godt... Da må du smake loffskive med meierismør - majones - masse nypillede reker, skiver av bifftomater, skiver av hvitløk (ja, du leste rett) og pepper! DU DÆVVER - så godt er det! 0 Siter
birdie Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hva heter de små runde røde greiene?? De om du må opne??? mmmmmm uansett, det er min favoritt ost:P Baby-bel eller noe. 0 Siter
Mistera Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Baby-bel eller noe. Ja:) Baby -bel.. *sukk* skal tro om jeg må til butikken snart;) 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Dette var en kødd. Du skulle komme med et saftig svar *glise* Aha, jeg trodde denne tråden kom før den på meldinger jeg! *rødme* Så gi f*** i at jeg elsker mozarella da =p 0 Siter
keinstein Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 http://www.aperitif.no/?id=96217 Dette så godt ut. Synd at ingredienser og tillaging tar så lang tid. 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Synd at ingredienser og tillaging tar så lang tid. _Så_ lang tid tar det vel ikke, hvis du ser bort fra at du må vente et halvt døgn på tomatene, som skal romtempereres. Det er jo bare å ha dem liggende i romtemperatur på forhånd. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg klarer ikke å velge bare èn. Jarlsberg, port salut, creme cherie, gorgonzola, camembert. Fullt ostebord her 0 Siter
keinstein Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 _Så_ lang tid tar det vel ikke, hvis du ser bort fra at du må vente et halvt døgn på tomatene, som skal romtempereres. Det er jo bare å ha dem liggende i romtemperatur på forhånd. ) Hverken tomater, agurk eller banananer skal være i kjøleskap, men folk legger dem der likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.