Gå til innhold

I dag var jeg sanndrømt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg duppet av en times tid i ettermiddag, og satte mobilen til å ringe klokka 17.00.

Alarmen er av den grusomme sorten (en forferdelig bilalarm), og jeg liker ikke å våkne til den. Men jeg våkner jo av den.

I drømmen våknet jeg klokken 16.59 og fikk dermed skrudd av alarmen før faenskapet begynte å ule, og jeg var (fortsatt i drømmen) veldig glad for det.

Like etter våknet jeg klokken 16.59 og fikk skrudd av faenskapet før den begynte å ule, og var veldig glad for det.

Scary.

Skrevet

Jøss, du må ha god kontakt med hjernen du ;) En god drøm det da. Om jeg sover på dagen så er det mer mareritt-preg over drømmen.

Skrevet

Jøss, du må ha god kontakt med hjernen du ;) En god drøm det da. Om jeg sover på dagen så er det mer mareritt-preg over drømmen.

Jeg har en del marerittaktige drømmer jeg også. Dag som natt. :)

Skrevet

Ikke sanndrømt... Bare innstilt hjernen din til klokkeslettet.

Det vil alle forskere fortelle deg!

Skrevet

Jeg har en del marerittaktige drømmer jeg også. Dag som natt. :)

Lurer på om noe som heter NLP nevro lingvistisk programmering, er en teknikk vi kan programmere hjernen med. Ei jeg overnattet med på hotell ei gang, ville ikke bruke vekkerklokke, hun programmerte seg/hjernen til å våkne. Spooky synes jeg. Ho brukte metoden til mange ting. Snodige greier :)

Gjest murmeldyr
Skrevet

Lurer på om noe som heter NLP nevro lingvistisk programmering, er en teknikk vi kan programmere hjernen med. Ei jeg overnattet med på hotell ei gang, ville ikke bruke vekkerklokke, hun programmerte seg/hjernen til å våkne. Spooky synes jeg. Ho brukte metoden til mange ting. Snodige greier :)

Det er bare å bestemme seg for et klokkeslett.

Skrevet

Det er bare å bestemme seg for et klokkeslett.

Jasså? Det skal jeg prøve. Må det være det siste jeg tenker?

Skrevet

Jeg velger å tro jeg er sanndrømt.

Drømte nemlig om sex også.

Skrevet

Jeg velger å tro jeg er sanndrømt.

Drømte nemlig om sex også.

Aha, fort deg i dusjen!!!

Skrevet

Aha, fort deg i dusjen!!!

Nja, akkurat i natt blir det dårlig med sex på meg. :)

Gjest murmeldyr
Skrevet

Ja, tenk det før du sovner. Har prøvd selv. Og det trenger ikke være mer komplisert enn det.

En annen sak (Gjelder ikke vekking):

Lurt også å tenke på et problem før du sovner, hvis du søker etter løsninger. Om morgenen har du som regel en god løsning. (Ikke ligg å "bekymre deg", men tenk: _saken (problemet), og gi deg selv beskjed om å finne løsning. (Dette skjer ofte av seg selv, også)

Gjest murmeldyr
Skrevet

Altså ikke på jobb i natt?

;o)

Gjest murmeldyr
Skrevet

Gratulerer med nytt søtt navn!

:o)

Skrevet

Si ikke det, du er jo sanndrømt! ;)

Skrevet

Ja, tenk det før du sovner. Har prøvd selv. Og det trenger ikke være mer komplisert enn det.

En annen sak (Gjelder ikke vekking):

Lurt også å tenke på et problem før du sovner, hvis du søker etter løsninger. Om morgenen har du som regel en god løsning. (Ikke ligg å "bekymre deg", men tenk: _saken (problemet), og gi deg selv beskjed om å finne løsning. (Dette skjer ofte av seg selv, også)

Takk for tips!Det skal prøves! Og fint at du liker navnet mitt :) Ingen tvil om kjønn lengre håper jeg.

Gjest murmeldyr
Skrevet

Takk for tips!Det skal prøves! Og fint at du liker navnet mitt :) Ingen tvil om kjønn lengre håper jeg.

Nei, nå er det ingen tvil

:o)

Skrevet

Det gjør jeg nesten alltid, våkner rett før vekkerklokka ringer. Når jeg så av og til våkner av at den ringer, får jeg nærmest sjokk av lyden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...