Gå til innhold

Favorittgrønnsak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overlever nok uten gulrot, men den er standard ved middagsbordet. Poteten også forresten, den er vel viktigst om jeg kun fikk en eneste...

Skrevet

Løk hører med i de fleste matretter, men skal jeg knaske på noe blir det som regel en tomat eller et stykke kålrabi.

Skrevet

Broccoli og løk.

samme her!

Papaya er også veldig godt

Skrevet

samme her!

Papaya er også veldig godt

Det tror jeg ikke jeg har smakt. Kanskje jeg liker det også da :o)

Skrevet

Det tror jeg ikke jeg har smakt. Kanskje jeg liker det også da :o)

Det som er veldig godt er å wooke løk, broccoli, bambusskudd, vannkastanjer, mini-mais og squash og blande i oystersause. Med ris til + fisk eller kylling. Nam

Skrevet

Tomater er nok den største gjengangeren - i det siste har det blitt veldig mye sukkererter også. Men ja, tomat!

Skrevet

Tomater er nok den største gjengangeren - i det siste har det blitt veldig mye sukkererter også. Men ja, tomat!

Plommetomat er kjempegodt

Skrevet

Det som er veldig godt er å wooke løk, broccoli, bambusskudd, vannkastanjer, mini-mais og squash og blande i oystersause. Med ris til + fisk eller kylling. Nam

Det hørtes ut som mat etter min smak :o) Det skal jeg prøve.

Skrevet

Jeg hadde vært nokså hjelpeløs på kjøkkenet uten løk. Det har jeg i veldig mye mat. Tomat er en god nummer to.

Skrevet

Det må bli løk, som brukes mye i matlagingen her i huset.

Broccoli kommer som nr. 2.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mest anvendt er uten tvil løk. Så er jeg veldig glad i agurk, men den er vel strengt tatt en frukt. :-D

Skrevet

Mest anvendt er uten tvil løk. Så er jeg veldig glad i agurk, men den er vel strengt tatt en frukt. :-D

Agurk er da ikke noen frukt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...