Gå til innhold

"Shorts" til julebordet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

6

• flisa

4

• nick

3

• musikeren

3

Mest aktive i denne tråden

Hvis den virkelig er så kort som du beskriver, egner den seg nok best til å pynte seg _hjemme_ med...

;o)

Ikke med svarte, tette, strømpebukser under, vel?

Blir omtrent sånn:

http://www.josefssons.no/images/products/rd/large/06238/06238-004joss_0915777.jpg

Men jeg har uansett tenkt å droppe den på julebordet :-)

Ah. Du får lage en anledning da? Si at i dag gubbe, så må du rett og slett ha ungene, for da skal jentene på byn!

Fikk nesten dårlig samvittighet nå for at jeg ikke "lot deg" bruke den =o

*hehe*

Du skal se jeg tar deg på ordet! Får ta med venninnene ut på byen om ikke så lenge ;-)

*ler*

Skjønner det, er den fin så er det jo klart du har lyst til å bruke den.

Hvis du bestemmer deg for ikke å bruke den så vil det alikavel komme anledninger hvor den er passende vet du.

Men gjør som du føler for du, det er jo viktigst hvordan du føler deg tross alt, ikke alle de andre :)

Problemet er at jeg garantert ikke vil føle meg vel hvis jeg innbiller at andre ser rart på meg. Tøffere enn det er jeg ikke *sukk*

Men nå har jeg iallefall en god grunn til å dra på bytur og kjøpe meg en ny, lekker kjole :-))

Annonse

Gjest murmeldyr

Ikke med svarte, tette, strømpebukser under, vel?

Blir omtrent sånn:

http://www.josefssons.no/images/products/rd/large/06238/06238-004joss_0915777.jpg

Men jeg har uansett tenkt å droppe den på julebordet :-)

Den var anstendig nok, den, men passer bedre i andre anledninger enn julebord. Du kan nok få litt for mange missunnende blikk fra samme kjønn, og andre blikk fra motsatt kjønn.

:o)

Annonse

Angela1365380318

Ser du har fått mye kjeft pga shortsen, men i utgangspungtet er det kjempe in å kle seg slik! Ti poeng til deg!

Om du kan gå slik på julebordet kommer litt an på hva slags julebord det er snakk om, jobber du i et trendy miljø så kan du absolutt gå slik dersom julebordet ikke skal være mega formellt a la ballkjoler på de andre jentene.

Julebord med veninner, muligens vennepar og jeg tror antrekket du beskriver vil være en garantert suksess!

Julebord med svigers, mannen din sin jobb om han er styreformann og de andre i sytret er 60 år gamle gubber er situvasjoner jeg ville satset på noe litt mer konservativt.

Så se situvasjonen og folkene an, skal dere bare være på kontoret eller på galla middag, folk gjør så mye forskjellig på julebord for tiden, men det var en god ide, ti poeng for den!

Ser du har fått mye kjeft pga shortsen, men i utgangspungtet er det kjempe in å kle seg slik! Ti poeng til deg!

Om du kan gå slik på julebordet kommer litt an på hva slags julebord det er snakk om, jobber du i et trendy miljø så kan du absolutt gå slik dersom julebordet ikke skal være mega formellt a la ballkjoler på de andre jentene.

Julebord med veninner, muligens vennepar og jeg tror antrekket du beskriver vil være en garantert suksess!

Julebord med svigers, mannen din sin jobb om han er styreformann og de andre i sytret er 60 år gamle gubber er situvasjoner jeg ville satset på noe litt mer konservativt.

Så se situvasjonen og folkene an, skal dere bare være på kontoret eller på galla middag, folk gjør så mye forskjellig på julebord for tiden, men det var en god ide, ti poeng for den!

Tuuusen takk for at du gjorde meg enda mer usikker ;-)

Det er et julebord med bare gode venner (lukket julebord). Hadde aldri tenkt tanken på dette antrekket hvis det var jobbjulebord eller julebord på hotell etc..

Vet at shorts er trendy nå og med det riktige tilbehøret kunne det blitt stilig og elegant (selv om noen helt sikkert ikke kan tro det ;-))

Takk for synspunkt iallefall :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...