irelva Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det stod et innlegg i avisen om at trionetta går ut av produksjon... hva skal jeg gjøre siden jeg går på dem? de er de eneste som jeg har funnet meg til rette med.. :S 0 Siter
smurf78 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Samme dilemma her. Jeg byttet til Microgynon. Snakk med legen din. Det finnes mange forskjellige typer. Du må uansett til legen for å få ny resept. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg fikk også Microgynon i stedet, og er ikke noe mindre fornøyd med dem... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Gå til legen og få resept for 2 år. Dra på apoteket og ta ut hele resepten.. Da har du for en stund. Jeg har tatt ut for et år til nå 0 Siter
smurf78 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Gå til legen og få resept for 2 år. Dra på apoteket og ta ut hele resepten.. Da har du for en stund. Jeg har tatt ut for et år til nå Hva? Det fikk ikke jeg. De mente at det ikke gikk fordi den var ute av produksjon. Jeg mener den går ut av produksjon ved nyttår. Ergo de tok feil da. Søren. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hva? Det fikk ikke jeg. De mente at det ikke gikk fordi den var ute av produksjon. Jeg mener den går ut av produksjon ved nyttår. Ergo de tok feil da. Søren. Den går ikke ut før nyttår.Jeg har nettopp hentet meg et lite lass 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.