teioch Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg ble i februar operert for pilonidal cyste. Full narkose og the works. De fjernet en del av huden øverst i rumpesprekken og sydde ikke igjen på grunn av at det væsket ganske mye. Nå er det november og det har fremdeles ikke grodd ordentlig, men det ble betydelig mindre væsking fra såret med tiden som gikk. Nå har det plutselig begynt å komme mye væske igjen, men jeg kan ikke være sikker på om det kommer fra såret eller en ny plass. Jeg misstenker at jeg kan ha fått en ny pilonidalcyste lenger ned under såret, men det er forskjell på væsken som kommer nå og den som var med den forrige. Den er en del klarere, men lukter fremdeles stramt. Det sjenerer meg veldig for om jeg merker lukten er det garantert at andre merker det og. Sist gang jeg hadde dette måtte jeg vente nesten et halvt år på kirurgisk hjelp. Dette vil jeg helst unngå. Jeg har lest at en ting man kan gjøre for å forebygge dette er å vaske grundig, men jeg har altså fått beskjed om å ikke ha såpe der. Og om jeg nå må operere igjen, så ender det vel at jeg ikke får såpe der igjen på enda et år. Det er ekkelt, sjenerende og rett og slett ytterst flaut. Er det absolutt ingen måte å få dette til å stanse uten sjans for noen retur av dette forferdelige opplegget? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253765-retur-av-pilonidal-cyste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.