Gå til innhold

FU: Shorts igjen...for eller imot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av diverse shorts-tråder nedenfor...er det bare meg som ikke har sans for shortsen?

Syns det er mye mer sexy med kort skjørt jeg, shorts og strømpebukse under ser bare snodig ut syns jeg. Har sett Celina Midelfart med det, og andre, og det blir jo lovprist - syns alle det er sexy?

Så ei som sto og venta på bussen, med svarte strømpebukser/strømper, støvletter og shorts. Lekker jente, flott og sexy, men den shortsen ødela alt syns jeg. Hadde det derimot vært et sexy, kort skjørt ... så blir det sexy med en gang.

Men skjønner jo at det er veldig hot med shorts nå. Kanskje jeg bare må venne meg til tanken.

Er det flere enn meg som ikke liker shorts?

Skrevet

Jeg synes også det er mye mer sexy med skjørt. Men det er jo noe nytt og stilig da, synes det kan være tøft det også.

Skrevet

Jeg synes også det er mye mer sexy med skjørt. Men det er jo noe nytt og stilig da, synes det kan være tøft det også.

Men ville du gått i miniskjørt/kneskjørt til julebord?

Skrevet

Er helt sikker på at "rette person med rette klær og stæsj ellers vil se snerten, fin og elegant ut med shorts".

Men jeg tror det er mye vanskeligere å få til enn med bukser eller skjørt.

Men i de fleste tilfeller så vil jeg nok si "nei, til shorts", iallefall på festen som julebord ol. hvor jeg mener andre mer elegante kreasjoner er på sin plass.

Skrevet

*Rekker opp hånda* Jeg trodde også jeg var den eneste som synes slike shortser ikke er pent, men da er vi i alle fall to!

Skrevet

Nei, men ikke shorts heller. Jeg kunne gått med et skjørt som gikk nedpå knærne hvis det var classy og passa godt til overdelen.

Skrevet

Nei, men ikke shorts heller. Jeg kunne gått med et skjørt som gikk nedpå knærne hvis det var classy og passa godt til overdelen.

ok takk

Skrevet

Nå tenkte jeg shorts generelt til pent antrekk, ikke nødvendigvis julebord.

Men siden du nevner det, er det fyfy å gå med kort skjørt på julebord? Hva om det er en liten, lekker kjole da, hvor det er desidert lekrest at skjørtet er kort?

Sier all julebord-kotyme (heter det ikke noe sånt?) at man _må_ ha langt skjørt på julebord? Og isåfall hva er langt nok?

Ned mot knærne, til knærne, nedenfor knærne, ned på leggen (_det_ er tantete det...), til anklene.

Skrevet

Jeg synes det ser skikkkelig teit ut.

Var ute med en kompis ei helg så utbryter han plutselig: "Hva faen er det hun har på seg?"

Da står det ei ganske så fin jente i barn, men rosa shorts!

Det var ikke så fint :P

Skrevet

Joda, og det er mulig jeg blir mer vant med det etterhvert.

Men det skal nok en del til for at jeg synes det blir like sexy som et kort skjørt.

Må jo være rette personen også, såklart. Men som sagt har de jeg har sett med shorts til nå vært både smekre og sexy damer, så det har liksom ikke stått på at det var folk som ikke kledde det som hadde dem på heller.

Skrevet

Er helt sikker på at "rette person med rette klær og stæsj ellers vil se snerten, fin og elegant ut med shorts".

Men jeg tror det er mye vanskeligere å få til enn med bukser eller skjørt.

Men i de fleste tilfeller så vil jeg nok si "nei, til shorts", iallefall på festen som julebord ol. hvor jeg mener andre mer elegante kreasjoner er på sin plass.

Helt enig, det er nok vanskeligere å se flott ut i en sånn shorts, enn i et skjørt.

Skrevet

Joda, og det er mulig jeg blir mer vant med det etterhvert.

Men det skal nok en del til for at jeg synes det blir like sexy som et kort skjørt.

Må jo være rette personen også, såklart. Men som sagt har de jeg har sett med shorts til nå vært både smekre og sexy damer, så det har liksom ikke stått på at det var folk som ikke kledde det som hadde dem på heller.

Ja, like sexy som skjørt blir det nok ikke.

Men som regel synes jeg nesten alt som kommer er stygt, og så synes jeg alt er kjempetøft etter en stund. Hippie/bohemmoten er den eneste jeg enda ikke har greid å svelge.

Skrevet

Tja.. Jeg synes at det ser veldig kult ut på damene i bladene. Men hver gang jeg tar på meg min, føler jeg meg litt merkelig. Et snev av horefølelse sniker seg inn over meg. Synes det er finere på sommeren med bare bein og høyhælte sko, enn på vinteren med strømpebukse under. Da er det finere med skjørt.

Skrevet

Nå tenkte jeg shorts generelt til pent antrekk, ikke nødvendigvis julebord.

Men siden du nevner det, er det fyfy å gå med kort skjørt på julebord? Hva om det er en liten, lekker kjole da, hvor det er desidert lekrest at skjørtet er kort?

Sier all julebord-kotyme (heter det ikke noe sånt?) at man _må_ ha langt skjørt på julebord? Og isåfall hva er langt nok?

Ned mot knærne, til knærne, nedenfor knærne, ned på leggen (_det_ er tantete det...), til anklene.

Jeg har ikke imot mini. Grunnen til min tvil om antrekk er at jeg er lav 1.65cm. Jeg føler meg ikke vel i lange skjørt, blir liksom lavere :) Vil føle meg lengre om beina vises, eller lang smal bukse.

Som antrekk ellers så synes jeg shorts er stilig.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163330582' post='3385355]

Jeg synes det ser skikkkelig teit ut.

Var ute med en kompis ei helg så utbryter han plutselig: "Hva faen er det hun har på seg?"

Da står det ei ganske så fin jente i barn, men rosa shorts!

Det var ikke så fint :P

haha du er enig med meg ja. :-)

Samboeren sa det og en gang vi kjørte forbi ei, hun var fin og sexy, var kledd for å gå på byn, men hadde shorts på seg.

Han sa og noe om hva i alle dager det der var, og siktet til shortsen. ;-P

Skrevet

Jeg ville ikke valgt shorts, nei!

Så er vi flere. :-)

Skrevet

*rekker også opp hånda*

Ah, ikke bare meg altså. :-)

*s*

Skrevet

Tja.. Jeg synes at det ser veldig kult ut på damene i bladene. Men hver gang jeg tar på meg min, føler jeg meg litt merkelig. Et snev av horefølelse sniker seg inn over meg. Synes det er finere på sommeren med bare bein og høyhælte sko, enn på vinteren med strømpebukse under. Da er det finere med skjørt.

Jeg har ingenting imot å ta på meg et sexy miniskjørt, føler meg ikke horete av den grunn. Men shorts ser liksom så merkelig ut syns jeg, med strømpebukse under og greier. Syns bare det ser rart ut jeg.

Men- det er jo hot, siden så mange på motefronten har det - men jeg skjønner det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...