Gå til innhold

FU: Shorts igjen...for eller imot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingenting imot å ta på meg et sexy miniskjørt, føler meg ikke horete av den grunn. Men shorts ser liksom så merkelig ut syns jeg, med strømpebukse under og greier. Syns bare det ser rart ut jeg.

Men- det er jo hot, siden så mange på motefronten har det - men jeg skjønner det ikke.

Nei, jeg føler meg heller ikke horete i miniskjørt. Merkelige greier.. :)

Skrevet

Jeg har ikke imot mini. Grunnen til min tvil om antrekk er at jeg er lav 1.65cm. Jeg føler meg ikke vel i lange skjørt, blir liksom lavere :) Vil føle meg lengre om beina vises, eller lang smal bukse.

Som antrekk ellers så synes jeg shorts er stilig.

Lav? Er du lav, sier du?

:-)

Skrevet

Lav? Er du lav, sier du?

:-)

Å, er du lavere enn meg kanskje?

Skrevet

Har ikke lagt merke til folk med shorts og strømpebukse! Shorts er da noe en bruker om sommeren?

Mulig jeg er helt sløv....

Tror jeg er enig med deg, Amber sun!

Skrevet

Har ikke lagt merke til folk med shorts og strømpebukse! Shorts er da noe en bruker om sommeren?

Mulig jeg er helt sløv....

Tror jeg er enig med deg, Amber sun!

:-D

Har ikke sett så mange med strømpebukse og shorts jeg heller, men de jeg har sett har vært nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...