Gå til innhold

Hva stiller dere klokka etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden

:) Tenkte vel heller på om dere stilte klokka etter tv, radio eller noe annet?.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Frøken ut er vel til å stole på? Eller radio/Tv.

Gjest ChiengMai
Skrevet

:) Tenkte vel heller på om dere stilte klokka etter tv, radio eller noe annet?.

Har en sånn radiokontrollert klokke som retter seg selv, så retter jeg de andre etter denne.

Skrevet

Til vanlig ser jeg bare på en eller annen klokke hvis min har saktet etter

Hvis flere viser nogenlunde det samme så regner jeg det som riktig.

Når jeg innimellom vil har korrekt klokke så bruker jeg en "sanntidsklokke" jeg lastet ned til pc en gang. Den skal visst stilles korrekt via andre kanaler nettveien.

streker paa veggen..!
Skrevet

NRK.. lisenspengene må jo være nyttig for noe ;)

Skrevet

Pleier å stille etter tekst tv, tror den skal være sånn ganske korrekt :)

Gjest mandolina
Skrevet

På text TV på TV2 og NRK er klokkene ofte opptil 3 minutter forskjellige.

Skrevet

På text TV på TV2 og NRK er klokkene ofte opptil 3 minutter forskjellige.

Verst var det natten klokka skulle stilles en time tilbake! Da surret de virkelig med klokkeslett. Ble totalt forvirret, jeg...

Skrevet

Hvis du ser på klokka på tekst tv på forskjellige kanaler, så pleier den å være ganske forskjellig :) Men det spiller jo forsåvidt liten rolle om klkka er 17:50:55 eller 17:51:20 :P

Skrevet

Hvis du ser på klokka på tekst tv på forskjellige kanaler, så pleier den å være ganske forskjellig :) Men det spiller jo forsåvidt liten rolle om klkka er 17:50:55 eller 17:51:20 :P

Jeg er visst alltid sent ute med å svare når jeg ser på 100 nyeste :P

Skrevet

Tekst-tv. Siden alle kanalene har likt klokkeslett, regner jeg med det stemmer. Men jeg jukser på noen av klokkene og stiller dem så de går for fort: godt middel når jeg er sent ute, for i farta glemmer jeg at jeg har stilt klokka for fort. :-)

Skrevet

Her er den lik...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...