Gjest luft i magen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Har gått over til grovere brød. Problemet er at jeg får så mye luft i magen at jeg kvier meg for å være sosial. Går sånt over etter en stund?. 0 Siter
Osiris Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Det blir bedre, men inntil da så kan du ta en teskje karve nå og da. Bare svelg de ned med et glass vann. Karve hjelper mot luft i magen, det er derfor det er karve i surkål og akevitt. 0 Siter
Mistera Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg har så og si kun spist grovt brød i hele mitt liv. En av grunnene til det er at jeg føler jeg blir mettere av mindre. Om jeg spiser lettere brød, så får jeg luft i magen, og har jeg gått en periode uten å spise noe som helst av brød, får jeg luft når jeg begynner igjen. Så det går nok over:) 0 Siter
Gjest luft i magen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Det blir bedre, men inntil da så kan du ta en teskje karve nå og da. Bare svelg de ned med et glass vann. Karve hjelper mot luft i magen, det er derfor det er karve i surkål og akevitt. hvor kjøper jeg karve?. 0 Siter
Osiris Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 hvor kjøper jeg karve?. På dagligvarebutikken. I krydderhylla. Det er veldig billig også. 0 Siter
Gjest luft i magen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 På dagligvarebutikken. I krydderhylla. Det er veldig billig også. takker for tipset. Hvis jeg først får luft i magen, hvor lang tid tar det før det gir seg når jeg tar karve?. 0 Siter
Osiris Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 takker for tipset. Hvis jeg først får luft i magen, hvor lang tid tar det før det gir seg når jeg tar karve?. Noen timer vil det nok ta. Du får også kjøpt tabletter på apoteket, men jeg innbiller meg at kroppen har bedre av karve. Det gjør jo ingenting å ta krven forbyggende heller da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hvis det er mye rug i brødet ditt så har du muligens synderen der. Spis brød uten rug om du klarer å finne det, eller bak selv. 0 Siter
Gjest luft i magen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hvis det er mye rug i brødet ditt så har du muligens synderen der. Spis brød uten rug om du klarer å finne det, eller bak selv. hva slags grovt anbefaler du? 0 Siter
Gemini Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 hva slags grovt anbefaler du? Jeg kan anbefale Bakers Havrebrød, det er veldig godt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 hva slags grovt anbefaler du? Som Gemini sier er havrebrødet fra Bakers kjempegodt, det heter bare Havre eller Havrebrød tror jeg. Byggbrødet fra samme er enda bedre og det metter usedvanlig lenge til å være kjøpebrød. Det er saftig og litt tungt, men veldig godt synes jeg. Heter bare Bygg eller Byggbrød. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.