Gå til innhold

Følelse av å være uttørket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så trøst hele tiden! Våkner om natta av at munnen er helt tørr, får ikke sove igjen før jeg har drukket vann.

(Jeg drikker så og si bare vann)

Hva kan det være?

PS! Har tenkt på diabetes, kan det være andre ting? Har hatt det i ca ei uke nå.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Diabetes var det som slo meg også. Men har du fått sjekket stoffskiftet enda? Tror det er på tide at du tar en tur til fastlegen din igjen. *Streng tante Ulvinne*

Skrevet

Diabetes var det som slo meg også. Men har du fått sjekket stoffskiftet enda? Tror det er på tide at du tar en tur til fastlegen din igjen. *Streng tante Ulvinne*

Kan det ha noe med stoffskiftet?

Jeg har ikke vært hos lege enda, men kan bestille time nå med en gang.. Kan gjøre det over nettet :)

Skrevet

Det er kaldere ute nå, så du har sikkert slått på noen ovner inne, eller fyrt i ovnen. Varm og tørrere luft gjør at kroppen behøver mer fukt. Dette KAN være en forklaring, men om været snur og du fortsatt har det likedan bør du nok ta en tur til legen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163331957' post='3385415]

Kan det ha noe med stoffskiftet?

Jeg har ikke vært hos lege enda, men kan bestille time nå med en gang.. Kan gjøre det over nettet :)

Hvis stoffskiftet er i ulage, så påvirker det hele kroppen. Så bestill time med en gang - det var en god ide'.

Skrevet

Det er kaldere ute nå, så du har sikkert slått på noen ovner inne, eller fyrt i ovnen. Varm og tørrere luft gjør at kroppen behøver mer fukt. Dette KAN være en forklaring, men om været snur og du fortsatt har det likedan bør du nok ta en tur til legen.

Hmm..det kan det være.

Jeg har radioatorer her. De har stått på ca 1,5 mnd nå. Har ikke noe varme på soverommet.

Skrevet

Litt for mye alkohol i går?

;)

He he..Jeg drakk faktisk ikke i går :)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163361442' post='3386322]

He he..Jeg drakk faktisk ikke i går :)

Hvis du ikke drakk noenting i går så er det nok derfor du er tørst ;)

;)

Skrevet

Guri! For en sjokkerende kjedelig tråd!!!

Trodde vi skulle få noen intime utlegninger om et trasig sexliv, men neida....!!

Skrevet

Hvis du ikke drakk noenting i går så er det nok derfor du er tørst ;)

;)

*LOL*

Det har du helt rett i :)

Skrevet

Guri! For en sjokkerende kjedelig tråd!!!

Trodde vi skulle få noen intime utlegninger om et trasig sexliv, men neida....!!

Ha ha ha.. Jeg kan ikke sjokkere hver gang! ;p

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163363415' post='3386398]

Ha ha ha.. Jeg kan ikke sjokkere hver gang! ;p

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...