Gå til innhold

Forstoppelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

På medisinutsalg har de en paknig med noen få små tabletter og et klystér. Det har hjulpet meg de få gangene intet kjerringråd har hjulpet. Har også liggende en pakke med små piller som heter pursennid. De hjelper selv om de er utgått på dato for noen år siden.

Skrevet

Tenker du på oljeklyster? Det skal man helst ikke ta alene. Ikke spør meg hvorfor for det vet jeg ikke.

Nei, tenker på vanlig stort klyster. Man får kjøpt sonde til og da får man tatt det som ligger høyere oppe.

Har ikke hørt noe om at man ikke kan ta oljeklyster alene. Kan jo være spesielle sykdomsårsaker som er grunnen til det.

Skrevet

Har "det" satt seg fast, er det for sent med svisker og lignende. Men de har et middel på apoteket som du skal inn i endetarmen som er effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...