Gå til innhold

Knebukser og støveletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette fint? In? Tenker på alle slags bukser som går til rett under kneet og høye støveletter til. Kan man ha buksa over støvelettene, sånn at den henger rett under kanten på støvelettene, eller er det kun bukser inni som er fint?

Skrevet

Ingen av delene er fint om jeg får si min mening men :P

Gjest theoline
Skrevet

Jeg har knebukser i dongeri, jeg bruker å ha den utenpå støvlettene, men det er nok smak og behag.

Kommer vel litt an på hvilken type bukse det er å da kanskje, noen er laget trange nedi slik at de lett kan puttes innenfor, og noen er laget slik at du kan ha det utenpå!

Og ja, det er tøft, og det er hipt og det er in, og jeg bruker det! :)

Skrevet

Nei, det er ikke fint.

Dette er et tema du brenner skikkelig for , skjønner jeg.

Skrevet

Nei, det er ikke fint.

Enig med Wita, dette brenner du inderlig for...

Måtte le. Kort og konsist svar.

Stå på Moraki, for å utrydde knebukser. Jeg kler dem ikke engang, så for meg er det ett fett.

*sukk*

Skrevet

Dette er et tema du brenner skikkelig for , skjønner jeg.

hehe:)

Skrevet

Knebukser og shortser er ikke pent uansett syns jeg. Uansett om de er oppå eller innenfor eller over støvlettene.

Skrevet

Det er visst in. Men vi er sent ute, så jenter emd shorts og støvletter i Japan allerede i fjor vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...