Baby Lemonade Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Er dette fint? In? Tenker på alle slags bukser som går til rett under kneet og høye støveletter til. Kan man ha buksa over støvelettene, sånn at den henger rett under kanten på støvelettene, eller er det kun bukser inni som er fint? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ingen av delene er fint om jeg får si min mening men 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg har knebukser i dongeri, jeg bruker å ha den utenpå støvlettene, men det er nok smak og behag. Kommer vel litt an på hvilken type bukse det er å da kanskje, noen er laget trange nedi slik at de lett kan puttes innenfor, og noen er laget slik at du kan ha det utenpå! Og ja, det er tøft, og det er hipt og det er in, og jeg bruker det! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Nei, det er ikke fint. Dette er et tema du brenner skikkelig for , skjønner jeg. 0 Siter
hidi Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Nei, det er ikke fint. Enig med Wita, dette brenner du inderlig for... Måtte le. Kort og konsist svar. Stå på Moraki, for å utrydde knebukser. Jeg kler dem ikke engang, så for meg er det ett fett. *sukk* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Dette er et tema du brenner skikkelig for , skjønner jeg. hehe:) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Knebukser og shortser er ikke pent uansett syns jeg. Uansett om de er oppå eller innenfor eller over støvlettene. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Det er visst in. Men vi er sent ute, så jenter emd shorts og støvletter i Japan allerede i fjor vår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.