Gå til innhold

Mobiltlf. som lever sitt eget liv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, nå har mobilen min i ca. en uke nektet å "gjenkjenne" telefonnumrene til to personer i telefonboken min, slik at når de ringer eller sender melding kommer bare nummeret opp, ikke navnet. Dette er begge personer jeg har hatt der i mange år, og dette har aldri skjedd før. Er det på tide å skaffe seg ny telefon, eller går det an å gjøre noe? Har prøvd å legge inn personene på nytt, skru av og på telefonen osv., men ingenting hjelper..irriterende..noen som vet hva som kan være feil?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det der opplevde jeg med min nye Nokia 6103, den gjorde tydeligvis forskjell på nummer som hadde +47 foran seg når meldinga kom og de som ikke hadde det. Hvis jeg _ikke_ hadde satt nummeret med prefiks i telefonboka kom nummeret frem, endret jeg det til nummer med prefiks kom navnet frem. Irriterende, så kanskje det var like greit at jeg rygga på den etter litt over ei uke, haha.

Skrevet

Det der opplevde jeg med min nye Nokia 6103, den gjorde tydeligvis forskjell på nummer som hadde +47 foran seg når meldinga kom og de som ikke hadde det. Hvis jeg _ikke_ hadde satt nummeret med prefiks i telefonboka kom nummeret frem, endret jeg det til nummer med prefiks kom navnet frem. Irriterende, så kanskje det var like greit at jeg rygga på den etter litt over ei uke, haha.

Hehehe, kanskje jeg må utsette min for en "ulykke" jeg også ;o) på min er det også et nr. med prefiks og et uten da som blir nektet navn, for sikkerhets skyld..tror jeg skriver ned de viktigste nr. å ta vare på(i tilfelle den plutselig streiker helt), også kjøper jeg ny snart..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...