Gjest Flystripa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Fatter'n fikk to Flax-lodd og en Flax-adventskalender. Vant gjorde han også! 125 kr, så det blir 5 nye lodd Mannen min fikk ingenting av våre barn, for han er borte på jobb. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg ringte ham, ga ingenting. Har aldri vært så opptatt av slike dager i vår familie. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg stekte vafler til en særdeles gretten gubbe som han spiste helt alene mens jeg gikk og la meg igjen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Min kjære fikk kaffe og melkekake på senga og overrekking av følgende presang: Selvlaget kort fra syvåringen, et Autofil-blad, en hodelykt og en deodorant. Alt ble særdeles godt mottatt :-) Min egen far fikk bare en telefon fra meg med gratulasjon. 0 Siter
Zarine Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Papsen her i huset fikk ei ganske vanleg dusjsåpe. Han blei glad. Min pappa fikk ingenting denne gong, men eg oversendte ein gratulasjon via mamma'n min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.