Gå til innhold

Mobil med innebygget gresk alfabet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokia har ikke. Hvilke merker har gresk alfabet innebygget? Hadde en mobil en gang for lenge siden som hadde det, men har glemt hvilket merke.

Jeg er dessuten på utkikk etter en billig mobil, uten abonnement.

Skrevet

Sony Ericsson har heller ikke gresk alfabet. Jeg tror jeg hadde satset på å få en tilsendt fra Hellas.

Skrevet

Sony Ericsson har heller ikke gresk alfabet. Jeg tror jeg hadde satset på å få en tilsendt fra Hellas.

Jeg bare lurer på hvilket merke det var på min aller første mobil. den hadde nemlig dette innebygget. Den var knallgul og så ut som en murstein :-)

Skrevet

Samsung har heller ikke..

Skrevet

Jeg bare lurer på hvilket merke det var på min aller første mobil. den hadde nemlig dette innebygget. Den var knallgul og så ut som en murstein :-)

Siemens kanskje?

Skrevet

TAKK!! Siemens var det! :-)

Husker at dattera mi hadde en gul greie for lenge siden :o)

Skrevet

Du finner greske bokstaver (men kun de store) på Sony Ericsson K750i og W800i, i alle fall. Sikkert de fleste andre SE-telefoner også. Men man må lære trikset for hvordan man får dem fram... :-)

Ordbok på gresk er visstnok ikke mulig å få tak i, hvis man samtidig ønsker norsk ordbok. Men alfabet/tegn er altså ikke noe problem.

Skrevet

Feil. SE-telefoner har, men man må bare gjøre det rette for å slå det på.

Skrevet

Feil. SE-telefoner har, men man må bare gjøre det rette for å slå det på.

Og jeg som virkelig sjekka min. Jeg fant nok ikke det rette stedet ;o)

Spiller ingen rolle da, jeg har ikke bruk for det :o)

Skrevet

Du finner greske bokstaver (men kun de store) på Sony Ericsson K750i og W800i, i alle fall. Sikkert de fleste andre SE-telefoner også. Men man må lære trikset for hvordan man får dem fram... :-)

Ordbok på gresk er visstnok ikke mulig å få tak i, hvis man samtidig ønsker norsk ordbok. Men alfabet/tegn er altså ikke noe problem.

Takk, det var det jeg var ute etter. Da blir det Sony Ericson på meg neste gang :-)

Skrevet

Min Sony Ericsson har! Det var et must for meg da jeg byttet ut mobilen. Filakia!

Skrevet

Og jeg som virkelig sjekka min. Jeg fant nok ikke det rette stedet ;o)

Spiller ingen rolle da, jeg har ikke bruk for det :o)

Det er litt tuklete, du må velge Standard abc istedetfor norsk (eller andre språk) i språkvalg, og så må ordboken være avslått. Da kommer de greske tegnene frem bak de latinske og tallene.

Skrevet

Det er litt tuklete, du må velge Standard abc istedetfor norsk (eller andre språk) i språkvalg, og så må ordboken være avslått. Da kommer de greske tegnene frem bak de latinske og tallene.

Jeg fant det :o)

Men tør ikke prøve for jeg kan jo ikke ha en mobil som bare skriver gresk og som jeg ikke forstår bæret av ;o)

Skrevet

Min Sony Ericsson har! Det var et must for meg da jeg byttet ut mobilen. Filakia!

Bra, jeg skal se etter en Sony Ericson telefon. Euxaristw poly!

Skrevet

Jeg fant det :o)

Men tør ikke prøve for jeg kan jo ikke ha en mobil som bare skriver gresk og som jeg ikke forstår bæret av ;o)

Neida, ikke noe problem å slå av og på vanlig norsk og ordboken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...