Gjest bioa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 John Theodor (!!) som var på forsiden på VG hurra akkurat nå, Velkommen hjem verdens vakreste baby.... bare bekrefter at enhver syns tydeligvis best om sine barn sier nå jeg..... urghh.... Heldigvis får en si!! 0 Siter
birdie Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ellers har du det greit med deg selv? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Nå synes jeg du var riktig stygg! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Vet ikke hvilken baby du prater om, men det var jo en ganske unødvendig ting å si. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Vet ikke hvilken baby du prater om, men det var jo en ganske unødvendig ting å si. Så bildet nå, og syns han var kjempesøt jeg :=) Og hadde jeg ikke syntes det hadde jeg hvertfall ikke lagt ut en egen tråd på et forum...? Hallo liksom.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 har du link? http://interaktiv.vg.no/vghurra/ad.asp?id=16834 Han ser da riktig god ut, synes jeg! 0 Siter
hidi Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 har du link? Får det ikke til, men du finner han på VG under hilsninger. Trykk deg til du ser "våre minste" så ser du navnet hans! 0 Siter
Gjest Hei33 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Kan ikke se at det skulle være noe "galt" med denne babyen. Han var da riktig så god, han! :-) 0 Siter
Gjest han var da fin Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Troller du? Det var da en helt vanlig baby det da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 "Verdens vakreste baby" kan oversettes omtrent slik: "Vår lille gullunge som vi er så glade i!". Trodde alle folk skjønte det jeg? :-) Dessuten var det en riktig go'unge :-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Heldigvis så er det ingen skjønnhetskonkurranse for nyfødte babyer. De står så sterkt som det STØRSTE mirakelet hver eneste gang. Og det enten de har "cone-head", har bloduttredelser etter fødselen eller bare ser litt "trøkt" og rare ut.Skjørheten og styrken til et nyfødt barn er like fasinerende hver gang. Fotografisk konvensjonell skjønnhet er ikke med på skalaen en gang. Verdens vakreste er de alle sammen! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Heldigvis så er det ingen skjønnhetskonkurranse for nyfødte babyer. De står så sterkt som det STØRSTE mirakelet hver eneste gang. Og det enten de har "cone-head", har bloduttredelser etter fødselen eller bare ser litt "trøkt" og rare ut.Skjørheten og styrken til et nyfødt barn er like fasinerende hver gang. Fotografisk konvensjonell skjønnhet er ikke med på skalaen en gang. Verdens vakreste er de alle sammen! Veldig fint sagt 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Heldigvis så er det ingen skjønnhetskonkurranse for nyfødte babyer. De står så sterkt som det STØRSTE mirakelet hver eneste gang. Og det enten de har "cone-head", har bloduttredelser etter fødselen eller bare ser litt "trøkt" og rare ut.Skjørheten og styrken til et nyfødt barn er like fasinerende hver gang. Fotografisk konvensjonell skjønnhet er ikke med på skalaen en gang. Verdens vakreste er de alle sammen! Akkurat slik er det - godt sagt! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Han var da en skikkelig liten go'ing! :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Synes ikke han var noe penere enn andre barn. Helt ærlig synes jeg ikke det var noen pen baby i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Synes ikke han var noe penere enn andre barn. Helt ærlig synes jeg ikke det var noen pen baby i det hele tatt. Hovedinnlegget er et trolleinnlegg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Heldigvis så er det ingen skjønnhetskonkurranse for nyfødte babyer. De står så sterkt som det STØRSTE mirakelet hver eneste gang. Og det enten de har "cone-head", har bloduttredelser etter fødselen eller bare ser litt "trøkt" og rare ut.Skjørheten og styrken til et nyfødt barn er like fasinerende hver gang. Fotografisk konvensjonell skjønnhet er ikke med på skalaen en gang. Verdens vakreste er de alle sammen! Du fikk sagt det :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hovedinnlegget er et trolleinnlegg. Det forandrer uansett ikke min mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.