Gå til innhold

Verdens vakreste baby..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

John Theodor (!!) som var på forsiden på VG hurra akkurat nå, Velkommen hjem verdens vakreste baby.... bare bekrefter at enhver syns tydeligvis best om sine barn sier nå jeg..... urghh....

Heldigvis får en si!!

Skrevet

Vet ikke hvilken baby du prater om, men det var jo en ganske unødvendig ting å si.

Skrevet

Vet ikke hvilken baby du prater om, men det var jo en ganske unødvendig ting å si.

Så bildet nå, og syns han var kjempesøt jeg :=)

Og hadde jeg ikke syntes det hadde jeg hvertfall ikke lagt ut en egen tråd på et forum...? Hallo liksom....

Skrevet

har du link?

Får det ikke til, men du finner han på VG under hilsninger. Trykk deg til du ser "våre minste" så ser du navnet hans!

Skrevet

Kan ikke se at det skulle være noe "galt" med denne babyen. Han var da riktig så god, han! :-)

Gjest han var da fin
Skrevet

Troller du?

Det var da en helt vanlig baby det da.

Skrevet

"Verdens vakreste baby" kan oversettes omtrent slik: "Vår lille gullunge som vi er så glade i!". Trodde alle folk skjønte det jeg? :-)

Dessuten var det en riktig go'unge :-)

fuji1365380447
Skrevet

Heldigvis så er det ingen skjønnhetskonkurranse for nyfødte babyer.

De står så sterkt som det STØRSTE mirakelet hver eneste gang.

Og det enten de har "cone-head", har bloduttredelser etter fødselen eller bare ser litt "trøkt" og rare ut.Skjørheten og styrken til et nyfødt barn er like fasinerende hver gang. Fotografisk konvensjonell skjønnhet er ikke med på skalaen en gang.

Verdens vakreste er de alle sammen!

Skrevet

Og det enten de har "cone-head", har bloduttredelser etter fødselen eller bare ser litt "trøkt" og rare ut.Skjørheten og styrken til et nyfødt barn er like fasinerende hver gang. Fotografisk konvensjonell skjønnhet er ikke med på skalaen en gang.

Veldig fint sagt :)

Skrevet

Akkurat slik er det - godt sagt!

Skrevet

Synes ikke han var noe penere enn andre barn. Helt ærlig synes jeg ikke det var noen pen baby i det hele tatt.

Gjest Flystripa
Skrevet

Synes ikke han var noe penere enn andre barn. Helt ærlig synes jeg ikke det var noen pen baby i det hele tatt.

Hovedinnlegget er et trolleinnlegg.

Skrevet

Du fikk sagt det :-)

Skrevet

Hovedinnlegget er et trolleinnlegg.

Det forandrer uansett ikke min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...