Gjest søppelfantomet Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hei Finens det noen steder i Oslo der man kan kaste plastavfall? Har en haug jeg skull eha kastet, men det er jo umulig å finne ut hvor... 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Har du ikke søppelhenting av plast? Bare mat og restavfall? 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Har du ikke søppelhenting av plast? Bare mat og restavfall? Har ikke plastavhenting. Kun restavfall/papp-papir 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Har ikke plastavhenting. Kun restavfall/papp-papir Ok, men da skal det vel bare i svart dunk (dvs restavfall) ? Slik var det hos oss tidligere. Jaja, men det finnes vel miljøstasjoner vil jeg tro. 0 Siter
kamazi Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Miljøstasjon. Skal vel være omtrent en i hver bydel. Ligger en i enden av Sofienbergparken, mot kirken der - åpen hverdager til 14, og kveldsåpen tirsdag og torsdag tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.