Gå til innhold

Kortshop.no

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jeg ser at de har mange fine bilder, men de koster jo litt, spesiellt om man skal bestille en masse julekort. Noen som har erfaringer med dem som du vil dele??

Skrevet

har ikke erfaring med disse,, men har du Photoshop så kan du jo lage de selv.. de er ikke vanskelige å lage og du ha litt fantasi..

Enten printer du de ut, eller lagrer de og bestiller som forstørrelser i fotobutikk..

Disse er vel 15 ganger 15 cm stort sett..

Om du bestiller en A5 størrelse på Japan Photo så tror jeg du betaler 8,- pr bilde.. så kan du klippe og line selv..

Nyttårsjenta'
Skrevet

har ikke erfaring med disse,, men har du Photoshop så kan du jo lage de selv.. de er ikke vanskelige å lage og du ha litt fantasi..

Enten printer du de ut, eller lagrer de og bestiller som forstørrelser i fotobutikk..

Disse er vel 15 ganger 15 cm stort sett..

Om du bestiller en A5 størrelse på Japan Photo så tror jeg du betaler 8,- pr bilde.. så kan du klippe og line selv..

Ja, det går jo kanskje an... Men, i hvilket format skal jeg spara det på pc'n før jeg sender det til fremkalling da? Hva gir best kvalitet på bildet??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...