tula Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Flere her som har fått slike gratis reiser i posten? Selv har jeg fått 1 tur til Praha ,1 til Italia (flere byer over 1 uke) 2 til Venezia, og nå Barcelona eller Venezia (valgfritt) Til sammen 5 turer på 2 år. Men det er fra 2 forskjellige postordrebutikker. Blir fortalt at jeg er en såå god kunde og blablabla. Fra den ene postordrekatalogen kjøpte jeg noe småtteri da jeg flyttet hit jeg bor nå for 5 år siden. Den andre har jeg ikke handlet hos i det hele tatt! Men nok om det! Er det flere som har fått slike reiser og benyttet seg av dem. Selv har jeg ikke benyttet noen da det ikke har passet. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 En dame på jobb fikk en reise, men det kostet alikevel..... 0 Siter
tula Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 En dame på jobb fikk en reise, men det kostet alikevel..... Hva kostet det da, og hva var det som kostet? 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg har en kollega som dro på en slik reise. Til Praha tror jeg det var. Den hun reiste sammen med måtte betale ganske mye, som de delte seg imellom da, og hotellet lå ganske usentralt til. I i tillegg var det arrangert en del aktiviteter som man kunne være med på - men som også kostet ganse mye. Min kollega var ikke med på de tingene, men de som reiser alene vil vel kanskje benytte seg av det for å bli kjent med noen andre. Ellers tror jeg de hadde en fin tur - de ordna seg selv, og holdt seg ikke sammen med resten av gruppen "gratisreisende". 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hva kostet det da, og hva var det som kostet? Jeg er ikke sikker, men det ble var noen ekstra ting som kostet og det ble litt. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hørte om noen som hadde fått en slik gratis tur til Venezia, lurer på om det var på TV2 hjelper deg eller et lignende program. Jeg husker ikke alle detaljene, men hotellet lå ca 60 km fra byen og det gikk ingen offentlige transportmidler, så enten måtte de selv betale for transport frem og tilbake, eller de kunne bli med på arrangerte turer og det kostet veldig mye, alternativet var å bli sittende på et hotell langt ute fra allfarvei. Turen ble dyr selvom den skulle være "gratis" 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 http://forbruker.no/reise/article1157073.ece 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 min mor fikk en reise til venezia i fjor, hun benyttet seg av den og fikk en flott tur =) hun har også senere vunnet turer, men hatt det for travelt til å reise hittil 0 Siter
tula Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 http://forbruker.no/reise/article1157073.ece Takk for linken. Nei, dette hørtes ikke mye gratis ut, så jeg tror jeg står over denne gangen også. Ikke mye gira på å reise alene heller 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Min svigermor har vært med på en slik reise, om det ikke var flere. Hun fikk den fra nytt og nyttig. Opplegget er enkelt. Du får reise og opphold gratis, men betaler for å være med på arrangerte turer. Hotellet er gjerne utenfor de store byene. Opplegget passer fint for enslige som reiser på tur og bli kjent med nye folk. Kjenner til at de som skal reise alene, også setter inn annonser i aviser for å bli kjent med andre som skal reise på samme tur i forkant. Men altså, ikke ha forventninger til beliggenhet! Og vær forberedt på å betale for turene rundt omkring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.