Gå til innhold

Med Hjartet på rette staden - og Judging Amy?

Anbefalte innlegg

Gjest noe til felles?
Skrevet

Hun som i spiller tanten til David (hun småsprø, dominerende som har flyttet inn hos ham) i Med Hjartet...

- er ikke hun den samme som spiller moren til Amy i Judging Amy?

Skrevet

der tar du feil, peggy spilles av Gwen Taylor (engelsk) og mor til amy, Maxine spilles av Tyne Daly (amerikansk) tror hun spilte i en krimserie tidligere sammen med an annen amerikansk dame.. cagny and lacy?? noe sånt:)

Gjest noe til felles?
Skrevet

der tar du feil, peggy spilles av Gwen Taylor (engelsk) og mor til amy, Maxine spilles av Tyne Daly (amerikansk) tror hun spilte i en krimserie tidligere sammen med an annen amerikansk dame.. cagny and lacy?? noe sånt:)

Ja vet du, nå klarte jeg omsider å søke meg fram, og det stemmer at dette er to forskjellige personer. Jeg syns bare de er litt like, er de ikke?

Men jeg har et spørsmål til: Det står at aunt Peggy (i Hjartet) dukket opp etter at Vernon Scripps døde. Men jeg ante ikke at han (i serien da) var død? Husker bare han dro til Afrika, jeg. Hva var det som skjedde der da?

Skrevet

Ja vet du, nå klarte jeg omsider å søke meg fram, og det stemmer at dette er to forskjellige personer. Jeg syns bare de er litt like, er de ikke?

Men jeg har et spørsmål til: Det står at aunt Peggy (i Hjartet) dukket opp etter at Vernon Scripps døde. Men jeg ante ikke at han (i serien da) var død? Husker bare han dro til Afrika, jeg. Hva var det som skjedde der da?

:) nå må jeg nesten le litt, akkurat det svaret skulle jeg gjerne også fått et svar på...

får håpe noen her på dol fikk med seg hva som skjedde med ham..

Skrevet

:) nå må jeg nesten le litt, akkurat det svaret skulle jeg gjerne også fått et svar på...

får håpe noen her på dol fikk med seg hva som skjedde med ham..

Skattefuten (en svindler) kom og Vernon tok dette veldig hardt. Han arrangerte sitt eget selvmord. Han ble identifisert, men ble forvekslet med en annen likevel. Det siste vi så var at han satt på toget utkledd i dameklær.

Savner gamle Greengras jeg.

Skrevet

Skattefuten (en svindler) kom og Vernon tok dette veldig hardt. Han arrangerte sitt eget selvmord. Han ble identifisert, men ble forvekslet med en annen likevel. Det siste vi så var at han satt på toget utkledd i dameklær.

Savner gamle Greengras jeg.

Tusen takk for opplysningen, da var dette oppklart:)

Ja, enig med deg, Greengrass var helt topp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...