....AV Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Mannen min mener vi skal slutte når de blir konfirmert, for det er han vant til fra sin oppvekst. Men jeg synes det er litt stusselig, så jeg har fått gjennom at vi har fortsatt å gi (det er nevøer på hans side som er så gamle). 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jepp! Har mannen din lyst å kjøpe til han .. hvorfor ikke?! 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg og mine søsken sluttet å få jule- og bursdagsgaver fra tanter og onkler da vi var konfirmert. Bortsett fra ei tante som ikke har barn selv, der ble det slutt på gavene etter vi hadde stiftet familier. 0 Siter
laban Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Vi kutter jule- og bursdagsgaver når de har fylt 18. Hvis vi feirer sammen med dem, får de en _liten_ gave. 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Tenkte _ikke_ økonomi! Kun på at han da får hodebry med å finne på ting og så gå og kjøpe det selv! Åja, he he! Enig i det! :-) Ike noe særlig med tilstander der mannen kun trenger å kjøpe én gave: Den til kona!! 0 Siter
hidi Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Åja, he he! Enig i det! :-) Ike noe særlig med tilstander der mannen kun trenger å kjøpe én gave: Den til kona!! Nei! Og det var faktisk det som slo meg først... *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.