Gå til innhold

Hva er vanelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min mener vi skal slutte når de blir konfirmert, for det er han vant til fra sin oppvekst. Men jeg synes det er litt stusselig, så jeg har fått gjennom at vi har fortsatt å gi (det er nevøer på hans side som er så gamle).

Skrevet

Jepp! Har mannen din lyst å kjøpe til han .. hvorfor ikke?!

Skrevet

Jeg og mine søsken sluttet å få jule- og bursdagsgaver fra tanter og onkler da vi var konfirmert. Bortsett fra ei tante som ikke har barn selv, der ble det slutt på gavene etter vi hadde stiftet familier.

Skrevet

Vi kutter jule- og bursdagsgaver når de har fylt 18.

Hvis vi feirer sammen med dem, får de en _liten_ gave.

Skrevet

Tenkte _ikke_ økonomi! Kun på at han da får hodebry med å finne på ting og så gå og kjøpe det selv!

Åja, he he! Enig i det! :-)

Ike noe særlig med tilstander der mannen kun trenger å kjøpe én gave: Den til kona!!

Skrevet

Åja, he he! Enig i det! :-)

Ike noe særlig med tilstander der mannen kun trenger å kjøpe én gave: Den til kona!!

Nei! Og det var faktisk det som slo meg først...

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...