Gå til innhold

Gylne tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, man vet når det er DOL-TV, da blir det så stille her...

Ja, det ble kjempestille :o)

Skrevet

Godt du sa i fra, Dorthe!

Hehe, jeg var redd noen gikk glipp av det :o)

Skrevet

Hehe, jeg var redd noen gikk glipp av det :o)

Jaaaa, jeg gikk glipp av det. Valget stod mellom klarsynte på tvN og gyldne tider.. Kommer gyldne tider i reprise?

Skrevet

Jaaaa, jeg gikk glipp av det. Valget stod mellom klarsynte på tvN og gyldne tider.. Kommer gyldne tider i reprise?

Vet ikke :o) Var det en som snakket om tirsdag her om dagen på dol?

Skrevet

Vet ikke :o) Var det en som snakket om tirsdag her om dagen på dol?

Ja, men blander sammen de to programmene. Jajaja, så får jeg kanskje klare meg uten da.

Ny uke, nye gleder. Ha en god natt :)

Skrevet

TV2 web-tv

Skrevet

Fortell meg hva som hendte i de klarsynte. Jeg valgte gylne tider.

Skrevet

Ja, men blander sammen de to programmene. Jajaja, så får jeg kanskje klare meg uten da.

Ny uke, nye gleder. Ha en god natt :)

Natta :o)

Skrevet

Fortell meg hva som hendte i de klarsynte. Jeg valgte gylne tider.

Hei. Det var fra australia denne gangen. De hadde samlet 100 klarsynte, gitt dem noen saker og valgt ut de to beste til å se på en spesiell sak. Ei jente i 20årene som hadde vært sporløst borte i 14år. De var utrolig til å "SE" synes jeg!De kom opp med navn må morder, og folk som hadde sett mordet. De ble etterforsket, men desverre så løste det seg ikke pga to viktige vitner var døde. Han ene synske sa at hun ligger på en gammel fylleplass. De valgte å ikke grave pga noe som var blitt bygget oppå området. Det ville bli minst 14meter å grave nedover.... Det var ganske så spennende gitt! :)

Skrevet

Hei. Det var fra australia denne gangen. De hadde samlet 100 klarsynte, gitt dem noen saker og valgt ut de to beste til å se på en spesiell sak. Ei jente i 20årene som hadde vært sporløst borte i 14år. De var utrolig til å "SE" synes jeg!De kom opp med navn må morder, og folk som hadde sett mordet. De ble etterforsket, men desverre så løste det seg ikke pga to viktige vitner var døde. Han ene synske sa at hun ligger på en gammel fylleplass. De valgte å ikke grave pga noe som var blitt bygget oppå området. Det ville bli minst 14meter å grave nedover.... Det var ganske så spennende gitt! :)

Ja jeg fikk med meg endel, men ikke slutten...Så ergelig at de ikke fant henne! Tenker på foreldrene.

Ja, de var mer klarsynte enn noen av de norske jeg såvidt har sett på...

Tusen takk for hjelpen!

Skrevet

Ja jeg fikk med meg endel, men ikke slutten...Så ergelig at de ikke fant henne! Tenker på foreldrene.

Ja, de var mer klarsynte enn noen av de norske jeg såvidt har sett på...

Tusen takk for hjelpen!

You welcome :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...