Gå til innhold

Få vekk intro-melodi fra Ericsson W810i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg trykker inn knappen oppe på venstre side av mobilen, for at den skal vise klokka og om det er kommet meldinger - så spiller den plutselig i kveld en melodi... gjorde ikke det før i dag. Hva har jeg kommet borti??

Kan ikke finne en eneste innstilling som går på dette.

Skrevet

Er det play/pause knappen du mener?

Ihvertfall når jeg trykker der kommer klokka opp men samtidig begynner en melodi fra musikklista mi å spille.

Skrevet

Trykk heller knappene på høyre side du for da blir det uten melodi :)

Skrevet

Er det play/pause knappen du mener?

Ihvertfall når jeg trykker der kommer klokka opp men samtidig begynner en melodi fra musikklista mi å spille.

Ja, den knappen. Kom ingen melodi før nå i kveld. Skjønner ikkeno! :-)

Skrevet

Ja, den knappen. Kom ingen melodi før nå i kveld. Skjønner ikkeno! :-)

Det skal komme melodi når du trykker på den knappen for den knappen hører til walkmanen din(hurtigtast),det at du ikke har hørt det før er nok at det er lite lyd på.

Bruk de på høyre siden istedet.

Skrevet

Det skal komme melodi når du trykker på den knappen for den knappen hører til walkmanen din(hurtigtast),det at du ikke har hørt det før er nok at det er lite lyd på.

Bruk de på høyre siden istedet.

Neida, har hatt volum på minst 5 hele tiden. Bruker C-knappen også, men er så kjekt å få klokka vist i store tall, på natta og sånn.

Skrevet

Det er fordi du ikke har på tastelåsen, da starter du walkman-avspillingen. Hvis du har på tastelåsen, får du bare klokkeslett.

Som sagt under her: Bruk heller knappene på høyre side av telefonen, da slipper du problemet.

Skrevet

Det er fordi du ikke har på tastelåsen, da starter du walkman-avspillingen. Hvis du har på tastelåsen, får du bare klokkeslett.

Som sagt under her: Bruk heller knappene på høyre side av telefonen, da slipper du problemet.

Aha, det er tastelåsen som gjør forskjellen. Takk :-)

Vel, jeg bruker nå den orange walkman-tasten istedet, den viser klokka enten låsen er på eller ei. Når displayet er svart altså, og det blir det med en gang hos meg, vil spare batteri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...