trønder-jente81 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 har et problem jeg ikke helt forstår... når jeg bøyer meg eller har hodet opp ned begynner det å dryppe/renne fra nesa... dette er ikke snørr, dette er en klar,salt, tynn væske(som tårer)...gir seg ikke før jeg reiser meg opp... har ikke ellers noen problemer med nesen, og det har ingen sammenheng med forkjølelse eller allergi.. hva skyldes dette og hva kan jeg gjøre med det hvis det fortsetter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg tror faktisk at det ikke er så uvanlig. Jeg har det sånn når jeg kommer inn fra kulda. Tror ikke det er så mye å gjøre med saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Og min nese renner alltid når jeg er ute i kaldt vær. Vil tro det er væske som presses ut fra blodårene, eller lymfe eller noe.. Har sikkert en eller annen kjekk funksjon som ikke jeg har forstått meg på foreløpig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.