Gå til innhold

Norsk versjon av NYPD BLUE

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer på tv2 nå. Morsomt. jeg skal ihvertfall ta en titt

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• hidi

13

• ShitDiddelyDo

12

• Moraki

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har da gått før, har det ikke?

ja. Jeg vet ikke om det er nye episoder. eller om det er den gamle.

syntes den var ganske bra jeg. Til å være norsk altså.

torp deadline er bedre da

Skrevet

ja. Jeg vet ikke om det er nye episoder. eller om det er den gamle.

syntes den var ganske bra jeg. Til å være norsk altså.

torp deadline er bedre da

Jeg er så kjent i området jeg så jeg synes det er gøy bare pga det.

Skrevet

norske action scener blir jo ofte bare komisk. Så synes det er morsomt at det blir rimelig greit

Skrevet

norske action scener blir jo ofte bare komisk. Så synes det er morsomt at det blir rimelig greit

Ja, jeg ser og ler :o)

Skrevet

Ja, jeg ser og ler :o)

hehe. Jeg følger med på hotel cesar som har verdens verste action scener. Så jeg er vel ikke så kravstor.

Skrevet

hehe. Jeg følger med på hotel cesar som har verdens verste action scener. Så jeg er vel ikke så kravstor.

Det skal være underholdning da¨. Enten får det være underholdende eller seriøst hvis jeg skal se på tv. Og underholdning er så mangt :o)

Skrevet

Når begynner det da? Har aldri hørt om det før.

Akk, alt jeg går glipp av!

Skrevet

Når begynner det da? Har aldri hørt om det før.

Akk, alt jeg går glipp av!

Har du ikke på tven mens du doler?

Skrevet

Jeg og. Gøy å se :-)

Skrevet

Har du ikke på tven mens du doler?

Ustanselig!

Men tror hørselen kobles ut noen ganger, når jeg er riktig ivrig!

Skrevet

Ustanselig!

Men tror hørselen kobles ut noen ganger, når jeg er riktig ivrig!

Ja, jeg klarer ikke å følge skikkelig med på begge deler jeg heller. Blir jeg ivrig her inne så er plutselig programmet jeg ser på tv slutt :o)

Skrevet

Ja, jeg klarer ikke å følge skikkelig med på begge deler jeg heller. Blir jeg ivrig her inne så er plutselig programmet jeg ser på tv slutt :o)

Det har ergret meg mang en gang, særlig når et viktig poeng blir lagt frem, og jeg er helt i DOL sine klør...

Men skal jeg få vite når denne norske versjonen av nypd blue skal begynne eller bare erter du meg litt?

Skrevet

Det har ergret meg mang en gang, særlig når et viktig poeng blir lagt frem, og jeg er helt i DOL sine klør...

Men skal jeg få vite når denne norske versjonen av nypd blue skal begynne eller bare erter du meg litt?

Den var i dag, Fox Grønland og kommer neste søndag også.

Og jeg gikk glipp av poenget :o(

Skrevet

Den var i dag, Fox Grønland og kommer neste søndag også.

Og jeg gikk glipp av poenget :o(

Fox grønland har jeg hørt om! Dere ungikk det norske navnet bare fordi vi skulle bli skikkelig nysgjerrige, kjeltringer.

Har sett den, ja, men har aldri forbundet det med nypd, til det er den bare sååå blek!

Ja, der ser du doling og TV-titting straffer seg!

Skrevet

Fox grønland har jeg hørt om! Dere ungikk det norske navnet bare fordi vi skulle bli skikkelig nysgjerrige, kjeltringer.

Har sett den, ja, men har aldri forbundet det med nypd, til det er den bare sååå blek!

Ja, der ser du doling og TV-titting straffer seg!

Dolinga var vel mer interessant enn Fox Grønland. Det er forresten reprise så da har du sikkert sett det før.

Egentlig skulle jeg se Hawaii, Oslo men den glemte jeg helt og den er god.

Skrevet

Dolinga var vel mer interessant enn Fox Grønland. Det er forresten reprise så da har du sikkert sett det før.

Egentlig skulle jeg se Hawaii, Oslo men den glemte jeg helt og den er god.

Jeg så på en grøsser "cursed" og den var såå teit, og at jeg bare fikk med meg halve innholdet holdt lenge!

Skrevet

Jeg så på en grøsser "cursed" og den var såå teit, og at jeg bare fikk med meg halve innholdet holdt lenge!

Jeg har seriekick for tida, akkurat nå er jeg langt inn i andre sesongen av House MD.

Grøsser tør jeg ikke se på alene. Er det bra så tør jeg ikke sove, er de dårlige så er de bare dumme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...