Gå til innhold

Norsk versjon av NYPD BLUE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har seriekick for tida, akkurat nå er jeg langt inn i andre sesongen av House MD.

Grøsser tør jeg ikke se på alene. Er det bra så tør jeg ikke sove, er de dårlige så er de bare dumme.

Jeg er også langt inne i sesong 2 av House for tiden.

Det desidert beste jeg noensinne har sett av sykehusserier. Helt uten sammenligning, for øvrig, da de fleste andre sykehusserier er helt like såpeoperaer.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• hidi

13

• ShitDiddelyDo

12

• Moraki

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er også langt inne i sesong 2 av House for tiden.

Det desidert beste jeg noensinne har sett av sykehusserier. Helt uten sammenligning, for øvrig, da de fleste andre sykehusserier er helt like såpeoperaer.

Jeg har sett 18 episoder av den andre sesongen, jeg har virkelig sansen for dr House.

Det er forresten dine råd jeg følger når jeg ser serier, bare så du vet det :o)

Skrevet

Jeg har seriekick for tida, akkurat nå er jeg langt inn i andre sesongen av House MD.

Grøsser tør jeg ikke se på alene. Er det bra så tør jeg ikke sove, er de dårlige så er de bare dumme.

House er bra! Grøssere gjør meg ingenting bortsett fra de som inneholder dukker f.eks "child`s play" det klarer jeg ikke å se på. Merkelig,

Liker aller best thrillere, helst med litt psykologi, det er topp!

Skrevet

House er bra! Grøssere gjør meg ingenting bortsett fra de som inneholder dukker f.eks "child`s play" det klarer jeg ikke å se på. Merkelig,

Liker aller best thrillere, helst med litt psykologi, det er topp!

Jeg liker også best thrillere og så elsker jeg filmer om seriemordere. Det slår alt.

Ellers så ser jeg gjerne søtsuppehistorier ala onsdagsfilmen på TvN.

Skrevet

Jeg liker også best thrillere og så elsker jeg filmer om seriemordere. Det slår alt.

Har du sett filmen som heter Monsteret(?). Om hun seriemorderen fra USA som ble henrettet til tross for at alt peker mot en sinnssykdom... Jeg har sett både dokumentaren og filmen!

Skrevet

Har du sett filmen som heter Monsteret(?). Om hun seriemorderen fra USA som ble henrettet til tross for at alt peker mot en sinnssykdom... Jeg har sett både dokumentaren og filmen!

Den har jeg ikke sett, takk for tips :o)

Skrevet

Den har jeg ikke sett, takk for tips :o)

Begge deler er bare så utrolig bra! Noe av det beste jeg har sett, men hukommelsen er elendig...

Skrevet

Begge deler er bare så utrolig bra! Noe av det beste jeg har sett, men hukommelsen er elendig...

Jeg har i hvert fall elendig hukommelse nå ;o)

Skrevet

Jeg har i hvert fall elendig hukommelse nå ;o)

Heldig du! Jeg har kronisk dårlig hukommelse...eller teflonhjerne som det kalles...

Skrevet

Jeg har sett 18 episoder av den andre sesongen, jeg har virkelig sansen for dr House.

Det er forresten dine råd jeg følger når jeg ser serier, bare så du vet det :o)

Peach skal dog ha æren for at jeg begynte å se House. For noen uker siden hadde jeg ikke hørt om serien. :)

Skrevet

Heldig du! Jeg har kronisk dårlig hukommelse...eller teflonhjerne som det kalles...

Det er fordi du har mye vondt det. Helt normalt.

Skrevet

Det er fordi du har mye vondt det. Helt normalt.

Sikkert! Nå går det rundt i hodet på meg og jeg har ikke tatt sovepille...

Skrevet

Jeg husket tittelen riktig! Jippi!

Charlize Therons totale forvandling til kvinnelig massemorder i «Monster» gjorde henne til storfavoritt til prisen for beste kvinnelige hovedrolle, og skjønnheten innfridde.

Skrevet

Jeg husket tittelen riktig! Jippi!

Charlize Therons totale forvandling til kvinnelig massemorder i «Monster» gjorde henne til storfavoritt til prisen for beste kvinnelige hovedrolle, og skjønnheten innfridde.

For øvrig en helt utrolig oppskrytt suppe. Filmteknisk er den på nivå med onsdagsfilmene på TVN, og alt skrytet av rolletolkningen til Theron ser ut til å være basert på det faktum at dyktige sminkere klarte å gjøre en skjønnhet mindre pen.

Filmen er allerede nå så godt som glemt, og om 10 år er det ingen som husker den.

Hadde det ikke vært for alt fokuset på Therons skjønnhet og det faktum at hun i filmen spilte en langt fra pen jente, hadde denne suppa gått alle hus forbi.

Skrevet

For øvrig en helt utrolig oppskrytt suppe. Filmteknisk er den på nivå med onsdagsfilmene på TVN, og alt skrytet av rolletolkningen til Theron ser ut til å være basert på det faktum at dyktige sminkere klarte å gjøre en skjønnhet mindre pen.

Filmen er allerede nå så godt som glemt, og om 10 år er det ingen som husker den.

Hadde det ikke vært for alt fokuset på Therons skjønnhet og det faktum at hun i filmen spilte en langt fra pen jente, hadde denne suppa gått alle hus forbi.

jeg synes monster var veldig bra jeg.

men det er vanlig at damer som "stygger" seg til i filmrolelr for oscar.

tenk bare på hun hmm hva heter som spilte en kvinne som var født i feil kropp og ble drept og voldtatt.

charlize theron er svært god skuespiller. I tillegg til at hun er fantastisk vakker og den oscaren har hun fortjent.

mange oppskrytte filmer. Jeg så brokeback mountain og jeg syntes den var elendig.

Skrevet

Jeg så først den britiske dokumentaren om henne (kan ikke for mitt bare liv huske navnet hennes) og ble rystet, både over dommen og henrettelsen.

Da jeg senere så filmen var Charlize så lik mordersken at jeg ble helt målløs! Hun spilte fantastisk godt...

Men det er bare min ydmyke mening...

Skrevet

Peach skal dog ha æren for at jeg begynte å se House. For noen uker siden hadde jeg ikke hørt om serien. :)

Hvilken skal jeg se etterpå da?

Deadwood eller Rome? Eller CSI? Jeg har sett Carnivale.

Skrevet

Hvilken skal jeg se etterpå da?

Deadwood eller Rome? Eller CSI? Jeg har sett Carnivale.

Ikke CSI. En latterlig serie.

Men Deadwood er veldig god!

Har du sett Six Feet Under?

Skrevet

Ikke CSI. En latterlig serie.

Men Deadwood er veldig god!

Har du sett Six Feet Under?

Da blir det Deadwood.

Jeg begynte å se "Six Feet Under", men jeg likte den ikke, kanskje jeg ga opp for fort.

CSI har jeg hørt masse bra om da.

Skrevet

Da blir det Deadwood.

Jeg begynte å se "Six Feet Under", men jeg likte den ikke, kanskje jeg ga opp for fort.

CSI har jeg hørt masse bra om da.

CSI er en helt ordinær politiserie du har sett hundre ganger tidligere. Platt skuespill og A4-historier. Intet nytt der i gården.

Men du kan sjekke ut The Wire. Det er en original og meget god politiserie fra HBO.

Eller The Shield.

Men Deadwood er definitivt en sabla bra Western-serie.

Har du flaks går denne gjennom tollen:

www.dvdstrax.no

199 kroner for sesong 1. Billigere finner du den garantert ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...