Gå til innhold

Norsk versjon av NYPD BLUE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det Deadwood.

Jeg begynte å se "Six Feet Under", men jeg likte den ikke, kanskje jeg ga opp for fort.

CSI har jeg hørt masse bra om da.

Glem det jeg skrev om tollen i forrige innlegg.

Jeg fant til først til £18,99, men glemte å stryke bort den setningen.

199 er under tollgrensa!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• hidi

13

• ShitDiddelyDo

12

• Moraki

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

CSI er en helt ordinær politiserie du har sett hundre ganger tidligere. Platt skuespill og A4-historier. Intet nytt der i gården.

Men du kan sjekke ut The Wire. Det er en original og meget god politiserie fra HBO.

Eller The Shield.

Men Deadwood er definitivt en sabla bra Western-serie.

Har du flaks går denne gjennom tollen:

www.dvdstrax.no

199 kroner for sesong 1. Billigere finner du den garantert ikke.

Jeg har både the Wire og the Shield.

Jeg er en slem dame, kjøper ikke :o)

Skrevet

Åja, men da er det jo bare å kline til. Du taper ingenting på å forsøke både den ene og den andre serien. :)

Skrevet

Åja, men da er det jo bare å kline til. Du taper ingenting på å forsøke både den ene og den andre serien. :)

Jeg har jobbet i hele sommer for å ha nok vinterunderholdning. Tenk om det kommer en halv meter snø som blir liggende i hele vinter :o)

Skrevet

Har du sett ferdig alle sesongene med The Shield?

Så nettopp episode 11 i sesong 5 på Canal+, og tar jeg ikke helt feil var det sesongens siste episode.

Den sluttet mildt sagt med et bang.

Håper ikke det er for lenge å vente på seriens avsluttende episoder. Har forstått det sånn at det er laget 8 til.

Skrevet

Har du sett ferdig alle sesongene med The Shield?

Så nettopp episode 11 i sesong 5 på Canal+, og tar jeg ikke helt feil var det sesongens siste episode.

Den sluttet mildt sagt med et bang.

Håper ikke det er for lenge å vente på seriens avsluttende episoder. Har forstått det sånn at det er laget 8 til.

Jeg har ikke startet å se den, ser fremdeles house.

5-11 er den siste episoden jeg har også og jeg finner ikke noe mer heller.

Det er det verste jeg vet når det slutter spennende og man ikke har resten.

Skrevet

Jeg har ikke startet å se den, ser fremdeles house.

5-11 er den siste episoden jeg har også og jeg finner ikke noe mer heller.

Det er det verste jeg vet når det slutter spennende og man ikke har resten.

Ja, det der var noe drit.

Søkte nå. Sesong 6 starter visst på tv i USA i april.

Og så vidt jeg vet blir det siste sesong.

Skrevet

Ja, det der var noe drit.

Søkte nå. Sesong 6 starter visst på tv i USA i april.

Og så vidt jeg vet blir det siste sesong.

Da skal jeg ikke se den med det første :o) Jeg orker ikke sånt.

Serier skal slutte skikkelig.

Skrevet

Da skal jeg ikke se den med det første :o) Jeg orker ikke sånt.

Serier skal slutte skikkelig.

Tror denne egentlig skulle slutte etter sesong 5, men at de gikk for å lage 8 (tror jeg) avsluttende episoder.

Dette er vel den første Shield-sesongen som faktisk ikke har blitt sånn halvveis avsluttet.

Skrevet

Tror denne egentlig skulle slutte etter sesong 5, men at de gikk for å lage 8 (tror jeg) avsluttende episoder.

Dette er vel den første Shield-sesongen som faktisk ikke har blitt sånn halvveis avsluttet.

Hvorfor har de ikke laget 13 episoder da som på de andre sesongene? Gud så kjedelig, nå ble jeg irritert :o)

Skrevet

Hvorfor har de ikke laget 13 episoder da som på de andre sesongene? Gud så kjedelig, nå ble jeg irritert :o)

Jeg fatter det ikke, og jeg ante det ikke da jeg så denne episoden nå. Trodde det var 2 til.

Men da episoden sluttet som den gjorde, og i tillegg varte nesten kvarteret lengre enn vanlig, sjekket jeg på nettet og fikk konstatert det jeg fryktet.

Jeg forsto tidlig hva som ville skje, men det var likevel litt overraskende og veldig mot normalt i denne typen serier, og til og med småtrist. :)

Skrevet

Jeg fatter det ikke, og jeg ante det ikke da jeg så denne episoden nå. Trodde det var 2 til.

Men da episoden sluttet som den gjorde, og i tillegg varte nesten kvarteret lengre enn vanlig, sjekket jeg på nettet og fikk konstatert det jeg fryktet.

Jeg forsto tidlig hva som ville skje, men det var likevel litt overraskende og veldig mot normalt i denne typen serier, og til og med småtrist. :)

Sånt er kjedelig. Til og med den tredje vakten som var en politiserie, avsluttet skikkelig.

Skrevet

Sånt er kjedelig. Til og med den tredje vakten som var en politiserie, avsluttet skikkelig.

Det er snakk om å få blest og dra til seg seere. Nå er det mange som venter spent på siste sesong - spesielt fordi ingen som har fulgt med forventa en så knallhard avslutning.

Skrevet

Det er snakk om å få blest og dra til seg seere. Nå er det mange som venter spent på siste sesong - spesielt fordi ingen som har fulgt med forventa en så knallhard avslutning.

Jeg har funnet ut at nesten alle serier er spennende i begynnelsen og på slutten av sesongen. De episodene i midten kan være ganske labre. Så jeg kan godt stoppe midt i en sesong og se noe annet i steden en periode før jeg går tilbake igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...