Gå til innhold

Hvor lang tunge har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Jeg tror jeg har veldig lang tunge, skikkelig ku-tunge he he!

Eller så har venninna fantastisk kort tunge!

Min når nesten til nesetippen når jeg strekker den ut, mens min venninnes tunge krøller seg så vidt over leppa!

Så ut med tunga folkens, dette skal jeg til bunns i!!

Skrevet

Har ikke sjans til å berøre nesa med tunga. Mangler minst et par cm. opp til nesetippen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har nok tungelengde som ligner din venninnes...

Skrevet

min rekker ikke opp i det hele tatt.. sikkert 2 cm igjen.

Skrevet

I en vandremail for ei stund siden stod det følgende i ei liste over hva som ikke er fysisk mulig: "vet du at det ikke er mulig å slikke seg på albuen".

Guess what: Det er mulig! Nesetippen er også godt innen rekkevidde. Økonomisk er det også, med tanke på at man får slikka bunnen av yoghurtbegeret.

Skrevet

Min er kort. Kort men grei, trenger den ikke helt opp til nesa!

*LOL*

Skrevet

Jeg har en bitteliten tunge, men den er god å kline med likevel ;)

Skrevet

Min når opp til nesetippen, hihi, den ER lang.

Skrev nettopp et langt innlegg angående jul til deg! Tror du ikke hele tråden er slettet...

*sur*

Skrevet

Den har jeg sett før du, gjenganger på det amerikanske forumet jeg er på :o)

Det er fremdeles noen som tror rullestolbrukere ikke har humor. De to jeg kjenner so så skiltet gliste godt, og mente det var et godt tilbud i tilfelle. De er noen griser også da.

Skrevet

Jeg har en bitteliten tunge, men den er god å kline med likevel ;)

Det tror vi ikke noe på!

Skrevet

Min går til rett over nesetippen. Kan fint pelle buser med tunga, men gjør det ikke. ;-) Men tror dette også handler litt om hvor lang eller kort overleppe man har.

Skrevet

Det er fremdeles noen som tror rullestolbrukere ikke har humor. De to jeg kjenner so så skiltet gliste godt, og mente det var et godt tilbud i tilfelle. De er noen griser også da.

Hva ville skjedd om du kalte en muslim for en gris, mon tro?

Skrevet

Min er kort. Kort men grei, trenger den ikke helt opp til nesa!

*LOL*

Hvis nesa henger ned og er lang, så trenger ikke tunga være så lang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...