Gå til innhold

Hvor lang tunge har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis nesa henger ned og er lang, så trenger ikke tunga være så lang.

Takk for komplimentet...

Skrevet

Min er akkurat passe stor til meg;)

Når ikke opp til nesetippen med den, men jeg kan forme den til et trekløver;) _Det_ er vel noe vel??

Skrevet

Hva ville skjedd om du kalte en muslim for en gris, mon tro?

Griser er for muslimer meget grisete. En slags demoner på 4 bein. Det samme gjelder kvinner, hunder, aper, homser og vantro.

Julius er et urent dyr.

Skrevet

Takk for komplimentet...

Øystein Sunde har en sang om det.

Skrevet

Griser er for muslimer meget grisete. En slags demoner på 4 bein. Det samme gjelder kvinner, hunder, aper, homser og vantro.

Julius er et urent dyr.

Ingen muslimer her i sør som reagerer på aper eller hunder, men de reagerte fryktelig over gris...

Det gjaldt tegninger på sykehusromdører, så barn skulle lettere finne frem. de ville ikke ha et griserom!

Merkelig mennesker...

Skrevet

Det er fremdeles noen som tror rullestolbrukere ikke har humor. De to jeg kjenner so så skiltet gliste godt, og mente det var et godt tilbud i tilfelle. De er noen griser også da.

Klart det er bra humor. Jesper i Rikets Røst er også bra humor, jeg ler så jeg skriker innimellom.

Den dama som var så alvorlig da han var akupunktør at han tilslutt tok på seg svømmebriller, den var god.

Og så denne

Skrevet

Stakkars? Han trenger ikke slette gode skriverier, vel?

:o)

Nettopp! Han kunne la mitt innlegg bli stående!

Jeg skrev så svetten silte...

Skrevet

Jeg har en bitteliten tunge, men den er god å kline med likevel ;)

Den gang jeg var ukysset, var jeg redd for at tunga mi ikke var lang nok til kyssing... :-)

Skrevet

Den gang jeg var ukysset, var jeg redd for at tunga mi ikke var lang nok til kyssing... :-)

Hvor lang tunge trodde du at du måtte ha?

*lol*

Skrevet

Hvor lang tunge trodde du at du måtte ha?

*lol*

Jeg hadde ikke noe eksakt mål, men det var noe som bekymret meg ganske mye. Jeg ble klokere. :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke noe eksakt mål, men det var noe som bekymret meg ganske mye. Jeg ble klokere. :-)

Vi blir gjerne det! Men det var interessant lesing. Aldri hørt om en slik problemstilling før...

Hva man tror når man er ung og uerfaren...

Skrevet

Jeg har lang tunge og jeg liker å bruke den også.

Lang tunge er veldig bra når det gjelder visse aktiviteter.

Skrevet

Min er akkurat passe for meg, men den rekker ikke opp til nesa om jeg prøver.

Skrevet

Min er akkurat passe for meg, men den rekker ikke opp til nesa om jeg prøver.

Samme her.

Skrevet

Hehe :-)

Skrevet

Jeg nå også i nesetippen med tunga. Nå tror jeg det likegodt kan skyldes at man har lang nese som lang tunge, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...