Gå til innhold

VÅKN OPP FOLKENS!

Gjest Katten er et ørkendyr

Anbefalte innlegg

Nok en trist skjebne i katteverden!

Ta ansvar for kattene dine, få dem sterilisert og kastrert... Hvis ikke kommer noen av etterkommerne til å ende opp slik som denne lille pusen:

http://www.kattensvern.no/index.php?option=com_content&task=view&id=109&Itemid=1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253900-v%C3%A5kn-opp-folkens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ansvar for dyret

Så du mener STATEN skulle sponse sånt?

jeg synes virkelig staten skal støtte opp under dyrevern

da er jeg ganske sikker på at reglene mht dyrehold her i landet hadde blitt strengere også

f.eks påbud med kastrering/sterilisering om katten ikke skal brukes i avl + chipmerking

jeg synes virkelig staten skal støtte opp under dyrevern

da er jeg ganske sikker på at reglene mht dyrehold her i landet hadde blitt strengere også

f.eks påbud med kastrering/sterilisering om katten ikke skal brukes i avl + chipmerking

Tommelen opp for deg!:-)

Annonse

Det som er problemet når det gjelder katter OG hunder, er igrunnen folka som skaffa dem.

Ingen av de stakkars kattene har bedt om å bli født.

Det er opp til menneskene som eier dem å kastrere og gjøre det som er rett.

Nå viser det seg at det er de tankeløse som her skylden for dette, dde som skaffer seg et dyr, forså å drite oppidet etterhvert som de ikke er intressert i det lenger.

De skaffer seg dyr til barna sine, som igjen ikke gidder å bry seg etter en stund, og da lærer ungene sine at det er greit å bare kaste fra seg et annet individ.

Det er først og fremst de voksne som har ansvaret her, og lære videre at sånt er IKKE greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...