Gå til innhold

Minibank på Bussterminalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Oslo, altså. Er det minibank der? Jeg kommer til å komme inn i bygningen midt på, altså nokså vis a vis det der tollbygget, og jeg kommer til å ha veldig lita tid før bussen går! Dette er det lite å gjøre med, men jeg skulle da gjerne ha visst akkurat hvor minibanken er (om den er der ...)

:0

Skrevet

Gå i kiosken, kjøp en tyggispakke og ta ut penger? :)

Skrevet

Gå i kiosken, kjøp en tyggispakke og ta ut penger? :)

Ja, det kan jeg jo. Jeg har lett for å glemme at bussene ikke tar bankkort og har veldig ofte ikke cash til en litt lengre bussreise.

Lange bussreiser er noe jeg sjelden tar. Det blir mest trikk, tok og fly med meg.

:)

Skrevet

Ja, det kan jeg jo. Jeg har lett for å glemme at bussene ikke tar bankkort og har veldig ofte ikke cash til en litt lengre bussreise.

Lange bussreiser er noe jeg sjelden tar. Det blir mest trikk, tok og fly med meg.

Heh, kjenner igjen problemet. Jeg er særdeles dårlig på å ha kontanter til slikt, synes det er så mye greiere å bruke bankkortet til alt.

Men jeg bruker altså kiosker og slikt, som oftest. Du kan vanligvis ta ut 500 kroner og det holder vanligvis til de fleste bussreiser :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er minibank der.

Rett ved der man kjøper bussbilletter.

Skrevet

Heh, kjenner igjen problemet. Jeg er særdeles dårlig på å ha kontanter til slikt, synes det er så mye greiere å bruke bankkortet til alt.

Men jeg bruker altså kiosker og slikt, som oftest. Du kan vanligvis ta ut 500 kroner og det holder vanligvis til de fleste bussreiser :)

Takk og takk. da tar jeg ut i minibanken OG kjøper noe i kiosken ... Pølse, kanskje. Jeg rekker ikke å spise middag før jeg drar.

Skrevet

Bussene som skal på lenger reise tar bankkort, Norwaybussene gjør iallefall det.

Skrevet

Takk og takk. da tar jeg ut i minibanken OG kjøper noe i kiosken ... Pølse, kanskje. Jeg rekker ikke å spise middag før jeg drar.

Pølse fungerer fint i slike krisetilfeller ;) Eventuelt har de et bakeri lenger oppe i bussterminalen, men det har du kanskje ikke tid til?

Skrevet

Pølse fungerer fint i slike krisetilfeller ;) Eventuelt har de et bakeri lenger oppe i bussterminalen, men det har du kanskje ikke tid til?

Ikke tid til bakeriet. Og innerst inne vil jeg gjerne MÅTTE kjøpe pølse. Gjør det aldri ellers, men syns det er godt.

Jeg skal til Kongsvinger. Gudene må vite hva det koster dit.

Skrevet

Ikke tid til bakeriet. Og innerst inne vil jeg gjerne MÅTTE kjøpe pølse. Gjør det aldri ellers, men syns det er godt.

Da skal du iallfall på plattform 27, den ligger innerst i hjørnet. Tror bussen dit koster ca 200 kr, jeg bor et sted på strekningen og hit er det ca 90, halvveis til Kongsvinger.

Skrevet

Hehe, ja, fint å ha unnskyldninger for slikt en gang i blant :)

Håper alt klaffer angående tid og sånn. Ha en god tur :)

Skrevet

Det finner du vel ut på trafikanten.no?

Skrevet

158 kr fra Kongsvinger til Oslo, så regner med det er det samme andre veien..

Skrevet

Buss fra "størrelse" flybuss og opp har stort sett betalingsterminal, så det blir nok ikke noe problem selv om du ikke skulle rekke å ta ut penger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...