estima Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Det snør, tenk om det blir hvit jul? Hvit jul i Akershus. Håper det ikke blir med drømmen. 0 Siter
flisa Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 her regner det på kuldegrader (Moss) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Snør her også, men det er såpass lenge til jul enda at det er godt håp om snø til jul. Jeg vil ikke ha snø før langt ut i desember. Varmegrader og sol hadde vært noe nå:-) 0 Siter
Dory Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Koselig! Jeg elsker snø! Det kom snø her i i forrige uke, men nå er den forsvunnet. jeg drømmer om god gammeldags vinter med høye høye brøytekanter:)) 0 Siter
Patsi Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Huff... Liker ikke snø og glatte veier... *bussjåfør* 0 Siter
estima Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 her regner det på kuldegrader (Moss) Deilig med snø og hvit jul. Ungene skal være hjemme i jula og forberedelsene skal snart begynne. Jeg har ikke gledet meg slik til jul på lenge. Snille barn og en fantastisk ektemann ;-) kan det bli bedre?????? Mulig det kunne vært fint å vinne i Lotto ;-)))) 0 Siter
estima Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Deilig med snø og hvit jul. Ungene skal være hjemme i jula og forberedelsene skal snart begynne. Jeg har ikke gledet meg slik til jul på lenge. Snille barn og en fantastisk ektemann ;-) kan det bli bedre?????? Mulig det kunne vært fint å vinne i Lotto ;-)))) Ser ut nå, det er regne julekortet her på Lillestrøm ;-)) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Ser ut nå, det er regne julekortet her på Lillestrøm ;-)) håper snøen kommer til stavanger om to uker. jeg vil få førjulsstemning snart. elsker å se det snø!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 håper snøen kommer til stavanger om to uker. jeg vil få førjulsstemning snart. elsker å se det snø!!! Foreløpig har vi enda høst... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Ikke her i søøør Kos deg! Heldighvis ikke her i øst. Glad for hver dag som går uten hvite veier og bakker. 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 håper snøen forsvinner nå, og kommer tilbake lille julaften og blir til 1. nyttårsdag.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Her har det regna men så dro vi litt ut av sentrum og der var det snø. Jeg håper virkelig at det ikke blir snø i sentrum i år. Det er lov å håpe ikke sant? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 håper snøen forsvinner nå, og kommer tilbake lille julaften og blir til 1. nyttårsdag.. Akkurat det samme ønske har jeg også. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Heldighvis ikke her i øst. Glad for hver dag som går uten hvite veier og bakker. Ja, kunne det bare snødd utenfor der vi kjører så Men guri så fint det blir, et rent hvitt teppe av snø som glitrer i sola. Hærlig Sludd og slaps snakker vi ikke om..... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Ja, kunne det bare snødd utenfor der vi kjører så Men guri så fint det blir, et rent hvitt teppe av snø som glitrer i sola. Hærlig Sludd og slaps snakker vi ikke om..... Det er mye som er pent her i verden som en ikke vil ha alikevel ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 håper snøen forsvinner nå, og kommer tilbake lille julaften og blir til 1. nyttårsdag.. Jeg henger meg på den jeg også. Snø på julaften er greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.