Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp mindre og forbruk mindre. Så enkelt er det. I disse førjulstider er det velidg enkelt å ta grep om eget overforbruk :-))

da gjør jeg alt rett da :-)

Skrevet

da gjør jeg alt rett da :-)

Så bra :-) Det er dessverre ikke så mange som følger ditt eksempel. Resultatet av våre dårlige valg blir det våre barnebarn og deres etterfølgere som må slite med.....

Skrevet

Hjelper det egentlig hvor mye vi gjør så lenge ikke USA er villige til å gjøre noe?

Jeg mener ikke at man ikke skal gjøre det man kan men tror ikke det blir noe resultat før USA skjerper seg.

Skrevet

Det er vel ikke så mange andre enn Bush som mener at dette er en normal utvikling?

Tja, det er ikke veldig lenge siden det var en debatt på norsk fjernsyn om dette; kan ikke huske at Bush var tilstede der. ;)

http://no.wikipedia.org/wiki/Global_oppvarming

"At en global oppvarming finner sted, er ikke omstridt, heller ikke at menneskelige utslipp bidrar til denne. Noe mer omstridt er hvor stor del av oppvarmingen som skyldes menneskelig aktivitet."

Skrevet

Tja, det er ikke veldig lenge siden det var en debatt på norsk fjernsyn om dette; kan ikke huske at Bush var tilstede der. ;)

http://no.wikipedia.org/wiki/Global_oppvarming

"At en global oppvarming finner sted, er ikke omstridt, heller ikke at menneskelige utslipp bidrar til denne. Noe mer omstridt er hvor stor del av oppvarmingen som skyldes menneskelig aktivitet."

Leser du hele artikkelen, er det ikke mye som understøtter Bushs teorier der heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...