Gå til innhold

Attføring....

Anbefalte innlegg

momo1365380356
Skrevet

Går på attføring og går på skole. Har tidligere vært psykisk syk, er nå kommet inn i en deprisjon igjen å må komme meg til legen før det går for langt...vil jo ikke tilbake til hva jeg var en gang.

Men spørsmålet mitt da er om man kan sykemelde seg fra attføringsopplegget eller blir man sat tilbake på medisinsk rehabelitering? Hvordan blir det eventuelt med sykemelding til skole??? Noen med lingnene erfaringer???

Takker for svar

Skrevet

ja du kan sykm fra attføring men vet ikke om du blir satt på rehab.penger,dette har jeg ingen erfaring m

momo1365380356
Skrevet

ja du kan sykm fra attføring men vet ikke om du blir satt på rehab.penger,dette har jeg ingen erfaring m

Får du sykepenger av attføringen eller mister du den da?

Gjest Nå på rehabilitering..
Skrevet

Jeg var for et år siden i samme situasjon og måtte avslutte attføringstudier, og har siden gått på rehabiliteringspenger (måtte søke om det),

i påvente på at helsesituasjonen min skal bedre seg.

Rehabiliteringspengene ble i hvertfall i mitt tilfelle samme sum som attføringspengene.

Om jeg kommer over på attføring igjen, eller om jeg får fortsette på samme handlingsplan vet jeg ikke, da jeg mister den rettigheten når det har gått over ett år siden attføring ble avsluttet.

Skrevet

Får du sykepenger av attføringen eller mister du den da?

Du har ikke krav på sykepenger så lenge du ikke har vært i jobb de siste 6 mnd (er usikker på om det er 6 mnd eller mer/mindre)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...