Gå til innhold

Hva mener dere om dette? Om cd'er.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper cdèr av og til. Som oftes for og ha de i bilen, selv om jeg har mp3-spiller der også.

Har blitt kjøpt en del cdèr på Oslo-turene våre, fjellet er langt og man går tom for samtaletema ;o)

Men jeg kjøper mp3 også, og legger inn cdène min på datamaskina.

Men cd-kjøpene mine har betrakelig gått ned med årene.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kjøper cdèr av og til. Som oftes for og ha de i bilen, selv om jeg har mp3-spiller der også.

Har blitt kjøpt en del cdèr på Oslo-turene våre, fjellet er langt og man går tom for samtaletema ;o)

Men jeg kjøper mp3 også, og legger inn cdène min på datamaskina.

Men cd-kjøpene mine har betrakelig gått ned med årene.

Jeg har noe musikk på pc'en, men jeg liker å kjøpe en cd også av og til. :)

Svigermor ønsker seg kasett til jul, men det selges vel ikke lenger?

Skrevet

Jeg har noe musikk på pc'en, men jeg liker å kjøpe en cd også av og til. :)

Svigermor ønsker seg kasett til jul, men det selges vel ikke lenger?

Oj, kassetter har jeg ikke sett på lenge.

Jeg fikk en kassett for noen år siden med noe avslappningsteknikker på, men jeg fikk jo ikke hørt den, for jeg har ikke kassett-spiller ;o)

Har du en kassett liggendes? Så kan du jo ta opp den musikken hun vil ha, om du kjøper cden.

Eller gjør som oss, kjøp cd-spiller fra dere, og cd fra barna (Europris har enkle billige spillere)

hare1365380455
Skrevet

Oj, kassetter har jeg ikke sett på lenge.

Jeg fikk en kassett for noen år siden med noe avslappningsteknikker på, men jeg fikk jo ikke hørt den, for jeg har ikke kassett-spiller ;o)

Har du en kassett liggendes? Så kan du jo ta opp den musikken hun vil ha, om du kjøper cden.

Eller gjør som oss, kjøp cd-spiller fra dere, og cd fra barna (Europris har enkle billige spillere)

De har cd-spiller så jeg har kjøpt en cd. Men sist vi snakket spurte hun etter kasett, så det er vel det hun liker best. :)

Skrevet

De har cd-spiller så jeg har kjøpt en cd. Men sist vi snakket spurte hun etter kasett, så det er vel det hun liker best. :)

Du får tråle bensinstasjoner, kanskje du finner en kassett liggendes en plass ;o)

hare1365380455
Skrevet

Du får tråle bensinstasjoner, kanskje du finner en kassett liggendes en plass ;o)

Hehe, jeg tror nok bensinstasjoner heller ikke har kasetter.

Men de blir nok glade for cd'en også. :)

Skrevet

Jeg kjøper ikke Cd'er. Jeg laster ned for full mugge og brenner/legger over til Ipod til krampa tar meg.

Skrevet

Jeg kjøper mye musikk, kanskje ikke fullt så mye som tidligere, men jeg liker å ha musikken fysisk i form av LP eller CD. Jeg laster ned musikk også og legger inn alle skivene jeg kjøper på maskina.

Om det er musikk jeg er nysgjerrig på og ikke vet så mye om så laster jeg det ned, liker jeg det så kjøper jeg det.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kjøper mye musikk, kanskje ikke fullt så mye som tidligere, men jeg liker å ha musikken fysisk i form av LP eller CD. Jeg laster ned musikk også og legger inn alle skivene jeg kjøper på maskina.

Om det er musikk jeg er nysgjerrig på og ikke vet så mye om så laster jeg det ned, liker jeg det så kjøper jeg det.

Jeg liker også å ha cd'platene fysisk! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt lite CDer de siste årene. Laster ned mye.

Men jeg legger igjen litt penger til artistene i form av musikkdvd-innkjøp og konserter.

Tidligere var det viktig for meg å ha musikken fysisk, men jeg synes rett og slett cd-plater er fryktelig tungvindt. Jeg spiller av alt fra Ipod-en, og for meg går det til og med raskere å laste ned en skive og legge den inn på Ipod-en, enn å gå til cd-hylla, dra fram en cd, legge den inn på pc-en og så inn på Ipod-en.

Så jeg gidder ikke engang legge inn cd-ene jeg har. Det går raskere å laste ned på nytt.

Men filmer må jeg ha fysisk i hende. Har aldri lastet ned en film.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har kjøpt lite CDer de siste årene. Laster ned mye.

Men jeg legger igjen litt penger til artistene i form av musikkdvd-innkjøp og konserter.

Tidligere var det viktig for meg å ha musikken fysisk, men jeg synes rett og slett cd-plater er fryktelig tungvindt. Jeg spiller av alt fra Ipod-en, og for meg går det til og med raskere å laste ned en skive og legge den inn på Ipod-en, enn å gå til cd-hylla, dra fram en cd, legge den inn på pc-en og så inn på Ipod-en.

Så jeg gidder ikke engang legge inn cd-ene jeg har. Det går raskere å laste ned på nytt.

Men filmer må jeg ha fysisk i hende. Har aldri lastet ned en film.

Jeg har hverken ipod eller mp3-spiller. Og jeg har faktisk ingen filmer på pc'en; de må være "live". :D

Og forresten: jeg så Da Vinci-koden i helgen. Bare vent med den du.... Jeg trodde den skulle være mer spennende, men den var jo underholdende altså.

Skrevet

Jeg har hverken ipod eller mp3-spiller. Og jeg har faktisk ingen filmer på pc'en; de må være "live". :D

Og forresten: jeg så Da Vinci-koden i helgen. Bare vent med den du.... Jeg trodde den skulle være mer spennende, men den var jo underholdende altså.

Kanskje jeg heller bør gi den bort i julegave. :)

Jeg aner ikke hvorfor jeg kjøpte den. Har egentlig ikke lyst til å se den.

Skrevet

Har du lest boken? Den kan anbefales! :)

Skrevet

Har du lest boken? Den kan anbefales! :)

Jeg har lest boka, og jeg syntes den var kul.

Men jeg har aldri sett en film basert på en bok hvor filmen faktisk har vært verdt se.

(Unntaket er The Shining, men den er knapt basert på boka).

hare1365380455
Skrevet

Jeg trodde du skulle vente med å kjøpe den... Men jeg synes godt du kan se den altså, for den er jo litt spennende. Og jeg leste boka da den kom ut, så jeg husket ting underveis. Det har nok hatt noe å si. :)

Skrevet

Jeg trodde du skulle vente med å kjøpe den... Men jeg synes godt du kan se den altså, for den er jo litt spennende. Og jeg leste boka da den kom ut, så jeg husket ting underveis. Det har nok hatt noe å si. :)

Jeg var innom Platekompaniet her forleden, og presterte å komme ut med den. Må sies at jeg hadde drukket et par øl, noe som kan forklare idiotien. :)

Skrevet

Jeg har lest boka, og jeg syntes den var kul.

Men jeg har aldri sett en film basert på en bok hvor filmen faktisk har vært verdt se.

(Unntaket er The Shining, men den er knapt basert på boka).

Å se film basert på en bok etter å ha lest boka synes jeg også er en skuffelse. Hvordan var boken the shining? Var den spennende?

Skrevet

Jeg så også Da Vinci-koden i helga. Det vil si: De første tre kvarterene. Og så sovna jeg og våkna til rulleteksten ...

Skrevet

Å se film basert på en bok etter å ha lest boka synes jeg også er en skuffelse. Hvordan var boken the shining? Var den spennende?

The Shining er spennende.

Filmen er også god, men det er ikke Stephen King sin fortjeneste, men Stanley Kubrick med hjelp av Jack.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...