ShitDiddelyDo Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg så også Da Vinci-koden i helga. Det vil si: De første tre kvarterene. Og så sovna jeg og våkna til rulleteksten ... Jeg får vurdere å bruke den som sovemedisin en kveld jeg sliter med søvnen. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg har lest boka, og jeg syntes den var kul. Men jeg har aldri sett en film basert på en bok hvor filmen faktisk har vært verdt se. (Unntaket er The Shining, men den er knapt basert på boka). Jeg har også bare sett _en_ film som var bedre enn boka: Hotell New Hampshire. (Jeg har ikke lest bokvarianten av The Shining.) 0 Siter
Gjest tekanne Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 The Shining er spennende. Filmen er også god, men det er ikke Stephen King sin fortjeneste, men Stanley Kubrick med hjelp av Jack. Ja, Nicholson er en utrolig god skuespiller, som skapt til sine roller også i andre filmer. Ble ganske skremt av den nevnte filmen som ung, og var mørkredd fra før og filmen gjorde ikke saken bedre...en god stund. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Jeg var innom Platekompaniet her forleden, og presterte å komme ut med den. Må sies at jeg hadde drukket et par øl, noe som kan forklare idiotien. Hehe, så morsomt! Men det var ikke så dumt kjøp alikevel. Det er liksom en film man bør få med seg. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg får vurdere å bruke den som sovemedisin en kveld jeg sliter med søvnen. Hehe. Du får gjøre det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg har også bare sett _en_ film som var bedre enn boka: Hotell New Hampshire. (Jeg har ikke lest bokvarianten av The Shining.) Hotell New Hampshire har jeg verken sett eller lest. Den er verdt å se? 0 Siter
Gyda Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Hotell New Hampshire har jeg verken sett eller lest. Den er verdt å se? Det er noen år siden jeg så den - men jeg mener absolutt å huske at den er verdt å se, ja. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Jeg så også Da Vinci-koden i helga. Det vil si: De første tre kvarterene. Og så sovna jeg og våkna til rulleteksten ... Hihi, mannen min sovnet etter en halvtime.... Men det var fordi han hadde sovet så lite om natten. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 The Shining er spennende. Filmen er også god, men det er ikke Stephen King sin fortjeneste, men Stanley Kubrick med hjelp av Jack. Jack, ja. Han passet bare SÅ godt i den rollen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.