Gå til innhold

Strawberrynet + refundering av toll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at strawberrybet refunderer tollen. Men hva er det egentlig man betaler av avgifter over 200 kr? Er det moms også? Hvis jeg bestiller en vare som koster over 200 kr, blir prisen på websidene deres den fulle prisen jeg betaler da? I og med at de refunderer tollen. Eller har jeg sett bort fra noe mer? (Bortsett fra frakt da)

Clue1365380406
Skrevet

Hvor ser du at de refunderer tollen?

Det har jeg aldri opplevd eller sett noe til.

Gjest julenissen06
Skrevet

Hvor ser du at de refunderer tollen?

Det har jeg aldri opplevd eller sett noe til.

joda, de skal visst gjøre dette. Iallefall hørt om folk som har fått igjen penger. Ta bilde av kvittering og send dem.

Skrevet

Det er vel moms og et fortollingsgebyr. Om det også er toll er jeg usikker på. Men avgifter til tollvesenet er det i alle fall.

Skrevet

Da jeg kjøpte en krem som koster rundt 300 kr på Strawberrynet betalte jeg kun det kremen kostet, men det er jo litt styr for når du henter pakken på posten må du betale toll og mva. Når du har betalt dette (tror det blei ca 150 kr for det jeg kjøpte) får du en kvittering på at du har betalt toll og mva. Den scanner du ikke, faxer eller sender via vanlig brev til Strawberrynet og så setter de inn pengene på kontoen din. Litt styr, men jeg syns det er veldig god service, og verdt strevet når man kan spare en del penger på det.

Skrevet

Regner med det er momsen de refunderer. Vi skal ikke betale utenlands moms, da vi har nok med den norske! Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke trekker momsen fra før de sender varene.

lalala1365380457
Skrevet

alt det du må betale på posten om den blir stoppet i tollen blir refundert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...