Frøken Pryd Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 I går kveld følte jeg meg litt små-syk, tung i hodet, litt forkjøla og slapp i kroppen. Da min nye flamme ringte og lurte på om jeg ville komme på overnattingsbesøk sa jeg som sant var at jeg ikke følte meg i form. Det fristet veldig, men jeg tenkte litt på han også, som har mye prøver å oppgaver fremover - og ville ikke smitte han. Han hadde prøve i dag også, og jeg har en tendens til å skravle litt mye når vi skal sove - så det er ikke sikkert han ville få en god natts søvn. Vel, på jobb i dag følte jeg meg heller ikke i topp form, og siden det var en ganske rolig dag gikk jeg tidlig hjem. Når jeg fikk melding fra flammen fortalte jeg at jeg hadde gått hjem fra jobb, og at jeg ikke følte meg helt i form. Så han ringte og lurte på om jeg var for dårlig for besøk, og jeg kunne jo selvfølgelig ikke si nei til besøk. Litt senere dukket han opp med blomster og kake fra bakeriet. Kan tro jeg smelta da - er ikke vant til sånt. Så plutselig følte jeg meg frisk...hehe... Og vi koste oss sammen noen timer. Nå han da skulle dra sier han: du var ikke syk du - ville nok bare ha litt oppmerksomhet og kos du Hmm - kanskje det var det det var..... Ja, nå når han har godt og jeg kjenner etter - så er jeg nok litt slapp og uggen i kroppen altså....jeg bare merket det ikke da jeg hadde besøk.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Kjærligheten overskygger det meste! God bedring!! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Kjærligheten overskygger det meste! God bedring!! Takk Er deilig med litt kribling i kroppen - ikke pga sykdom da....hihi 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Takk Er deilig med litt kribling i kroppen - ikke pga sykdom da....hihi Det var kjempe fint av han å ta med blomster å greier Lykke til videre på den kanten! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Det var kjempe fint av han å ta med blomster å greier Lykke til videre på den kanten! Syns det var veldig søtt jeg - særig tatt i betraktning vi bare har kjent hverandre litt over en uke - ble ikke mindre betatt kan man si.... 0 Siter
Gjest keanne Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Syns det var veldig søtt jeg - særig tatt i betraktning vi bare har kjent hverandre litt over en uke - ble ikke mindre betatt kan man si.... heldiggrisen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.