Gå til innhold

Syk jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld følte jeg meg litt små-syk, tung i hodet, litt forkjøla og slapp i kroppen. Da min nye flamme ringte og lurte på om jeg ville komme på overnattingsbesøk sa jeg som sant var at jeg ikke følte meg i form. Det fristet veldig, men jeg tenkte litt på han også, som har mye prøver å oppgaver fremover - og ville ikke smitte han. Han hadde prøve i dag også, og jeg har en tendens til å skravle litt mye når vi skal sove - så det er ikke sikkert han ville få en god natts søvn.

Vel, på jobb i dag følte jeg meg heller ikke i topp form, og siden det var en ganske rolig dag gikk jeg tidlig hjem.

Når jeg fikk melding fra flammen fortalte jeg at jeg hadde gått hjem fra jobb, og at jeg ikke følte meg helt i form. Så han ringte og lurte på om jeg var for dårlig for besøk, og jeg kunne jo selvfølgelig ikke si nei til besøk.

Litt senere dukket han opp med blomster og kake fra bakeriet. Kan tro jeg smelta da - er ikke vant til sånt. Så plutselig følte jeg meg frisk...hehe... Og vi koste oss sammen noen timer. Nå han da skulle dra sier han: du var ikke syk du - ville nok bare ha litt oppmerksomhet og kos du ;)

Hmm - kanskje det var det det var..... Ja, nå når han har godt og jeg kjenner etter - så er jeg nok litt slapp og uggen i kroppen altså....jeg bare merket det ikke da jeg hadde besøk.... :)

Skrevet

:) Kjærligheten overskygger det meste! God bedring!!

Takk :)

Er deilig med litt kribling i kroppen - ikke pga sykdom da....hihi

Skrevet

Takk :)

Er deilig med litt kribling i kroppen - ikke pga sykdom da....hihi

Det var kjempe fint av han å ta med blomster å greier ;) Lykke til videre på den kanten!

Skrevet

Det var kjempe fint av han å ta med blomster å greier ;) Lykke til videre på den kanten!

Syns det var veldig søtt jeg - særig tatt i betraktning vi bare har kjent hverandre litt over en uke - ble ikke mindre betatt kan man si....

Skrevet

Syns det var veldig søtt jeg - særig tatt i betraktning vi bare har kjent hverandre litt over en uke - ble ikke mindre betatt kan man si....

heldiggrisen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...