Gjest ikke noe proff Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg skulle hatt lastet opp mine hjemmesnikkrede hjemmesider, noen som vet hvordan jeg går frem når jeg abonerer hos Chello? Var tidligere kunde hos Netpower, og skulle gjerne fjernet sidene der, noe som blir et problem når jeg ikke lenger får logget meg inn på deres server. Men samme fremgangsmåten fungerer visst ikke hos chello, hva skriver jeg under: server og directory inne på ftp-programmet? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Denne informasjonen finnes lett tilgjengelig på Chellos websider. "........................................." 0 Siter
Gjest fremdeles lite proff ;o) Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Denne informasjonen finnes lett tilgjengelig på Chellos websider. "........................................." Halle palle, snakk om å få det inn med teskje! Ja, ja, takk skal du ha, å nå er det gjort ) 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Halle palle, snakk om å få det inn med teskje! Ja, ja, takk skal du ha, å nå er det gjort ) Som regel er slike bruksanvisninger bedre og lettere å følge enn kortfattede svar du får her :-) "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.