Gjest pia nøtt Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 I det siste så har jeg hatt dilla på peanøtter med skall. Er dette noe jeg burde ta det litt med ro med, eller er det bare å spise i vei? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er veldig mye kcalorier i peanøtter med det er også mye sundt i dem. Hvis vekten er noe ikke trenger tenke på er det bare å spise i vei:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er mye fett, og også mye salt om du spiser saltede peanøtter. Men det er sundt fett, så om vekta er OK så er dette greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis du ikke har problemer med vekta, bare spis peanøtter med skal i vei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bimmelim Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jeg har lest at peanøtter med skall er den nøttesorten som faktisk er best for vekten. Du kan spise max 50 g om dagen. Men da må du selvsagt ta de med i dagens regnestykke, det er vel snakk om 250 kcal eller noe for 50g nøtter. Peanøtter som er røstet og saltet skal du holde deg langt unna. Her er sunt fett erstattet med usunt fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.