Gjest The one and only Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 manshow som går på tv2 zebra? *grøss* 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Uff, nei, jeg ser på abortklinikken som tar abort på folk som er 8 mnd gravid. Skrekk og gru. Jeg er ikke abortmotstander altså men dette er for drøyt for meg. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Uff, nei, jeg ser på abortklinikken som tar abort på folk som er 8 mnd gravid. Skrekk og gru. Jeg er ikke abortmotstander altså men dette er for drøyt for meg. Ja, enig. Det er helt forferdelig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Uff, nei, jeg ser på abortklinikken som tar abort på folk som er 8 mnd gravid. Skrekk og gru. Jeg er ikke abortmotstander altså men dette er for drøyt for meg. Jeg titter bort på med ett øye, men dette var sterke saker! 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Uff, nei, jeg ser på abortklinikken som tar abort på folk som er 8 mnd gravid. Skrekk og gru. Jeg er ikke abortmotstander altså men dette er for drøyt for meg. at folk velger abort så langt ut i svangerskapet gir meg gode grunner til å bli motstander. tenke seg til abort i 8mnd! det er groterskt altså *grøss* sitter meg ned forran en dårlig b-film istedenfor 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Uff, nei, jeg ser på abortklinikken som tar abort på folk som er 8 mnd gravid. Skrekk og gru. Jeg er ikke abortmotstander altså men dette er for drøyt for meg. Jeezes - gjorde de det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeezes - gjorde de det? Jepp, det var helt forferdelig. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jepp, det var helt forferdelig. Og dette fikk seerne se?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Og dette fikk seerne se?? Nei, damen var reporter og skulle bare filme så aborten ble ikke noe av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.