Gå til innhold

Hva mener han?

Gjest blond i kveld :o)

Anbefalte innlegg

Gjest blond i kveld :o)
Skrevet

Fikk en sms nå fra min kjære som kjørte hjem for en stund siden. "Morsomt å kjøre brannbil med deg" sto det. Hva pokker mente han med det? Jaja, på tide å legge seg. Natta folks!

Skrevet

det er et uttrykk for å ha sex mens dama har mensen.

ylvali1365381015
Skrevet

det er et uttrykk for å ha sex mens dama har mensen.

Altså en indikator på at selv her i det frilynte Norge er det ikke helt rent å ha sex med en menstruerende kvinne.

Enten det eller så kommer uttrykket av at enkelte har fetisj...

Gjest cabriolet
Skrevet

Altså en indikator på at selv her i det frilynte Norge er det ikke helt rent å ha sex med en menstruerende kvinne.

Enten det eller så kommer uttrykket av at enkelte har fetisj...

Har det noe med frilynthet at mange synes det er turn-off med sex når blod og gørr flyter og det lukter... jern, og det som verre er?

Skrevet

Var denne sms` egentlig ment å sendes til noen andre,mon tro?

Skrevet

Får håpe for din del at du hadde mensen sist han hadde sex med deg, hvis ikke kan det være at sms'en var tiltenkt noen andre.

En jeg kjenner var på fest og ringte til elskerinna og snøvlet..*hei Anne, gjør deg klar for nå kommer jeg*....da kremtet det i andre enden....*det er Marit, nå har du ringt til kona di altså*....

Skrevet

Får håpe for din del at du hadde mensen sist han hadde sex med deg, hvis ikke kan det være at sms'en var tiltenkt noen andre.

En jeg kjenner var på fest og ringte til elskerinna og snøvlet..*hei Anne, gjør deg klar for nå kommer jeg*....da kremtet det i andre enden....*det er Marit, nå har du ringt til kona di altså*....

AU!!!

Skrevet

Jeg fikk en gang en mail (brukte hotmail den gangen) som med all tydelighet var tiltenkt en elskerinne... Neida, den var ikke fra mannen min! :o)

Jeg sendte ham et svar og sa at han måtte passe på hvor han sendte mailene sine og at han burde rydde opp hjemme før han gikk bak ryggen til kona si på den måten. Fikk et svar der han fossrodde og påsto det var bare en spøk... Særlig. Og jeg er født i går. *Himler med øynene*

ylvali1365381015
Skrevet

Har det noe med frilynthet at mange synes det er turn-off med sex når blod og gørr flyter og det lukter... jern, og det som verre er?

Hehe, flyter blod og lukter JERN?? :-)

Neida, skjønner jo at det er litt upraktisk og turnoff. Litt urent, rett og slett. Kall det ved det rette navn.

Skrevet

Jeg fikk en gang en mail (brukte hotmail den gangen) som med all tydelighet var tiltenkt en elskerinne... Neida, den var ikke fra mannen min! :o)

Jeg sendte ham et svar og sa at han måtte passe på hvor han sendte mailene sine og at han burde rydde opp hjemme før han gikk bak ryggen til kona si på den måten. Fikk et svar der han fossrodde og påsto det var bare en spøk... Særlig. Og jeg er født i går. *Himler med øynene*

Hehe, jeg tenker at han svettet ganske mye da han oppdaget hva han hadde gjort.

Forferdelig å gjøre slike tabber.

Gjest BessieBie- som er blond hver kveld:)
Skrevet

Hvis dere hadde sex før han dro og du hadde mensen, var den nok til deg. Han syntes det var moro.

Hvis ikke, var den nok til en annen som han

a)enten har hatt sex med under mensen

eller

B) faktisk har kjørt brannbil sammen med;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...