Gjest blond i kveld :o) Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Fikk en sms nå fra min kjære som kjørte hjem for en stund siden. "Morsomt å kjøre brannbil med deg" sto det. Hva pokker mente han med det? Jaja, på tide å legge seg. Natta folks! 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 ehm.. skjønte du ikke hva han mente med brannbil? 0 Siter
Gjest ally mc Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 det er et uttrykk for å ha sex mens dama har mensen. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 det er et uttrykk for å ha sex mens dama har mensen. Altså en indikator på at selv her i det frilynte Norge er det ikke helt rent å ha sex med en menstruerende kvinne. Enten det eller så kommer uttrykket av at enkelte har fetisj... 0 Siter
Gjest cabriolet Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Altså en indikator på at selv her i det frilynte Norge er det ikke helt rent å ha sex med en menstruerende kvinne. Enten det eller så kommer uttrykket av at enkelte har fetisj... Har det noe med frilynthet at mange synes det er turn-off med sex når blod og gørr flyter og det lukter... jern, og det som verre er? 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Var denne sms` egentlig ment å sendes til noen andre,mon tro? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Får håpe for din del at du hadde mensen sist han hadde sex med deg, hvis ikke kan det være at sms'en var tiltenkt noen andre. En jeg kjenner var på fest og ringte til elskerinna og snøvlet..*hei Anne, gjør deg klar for nå kommer jeg*....da kremtet det i andre enden....*det er Marit, nå har du ringt til kona di altså*.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Får håpe for din del at du hadde mensen sist han hadde sex med deg, hvis ikke kan det være at sms'en var tiltenkt noen andre. En jeg kjenner var på fest og ringte til elskerinna og snøvlet..*hei Anne, gjør deg klar for nå kommer jeg*....da kremtet det i andre enden....*det er Marit, nå har du ringt til kona di altså*.... AU!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Får håpe for din del at du hadde mensen sist han hadde sex med deg, hvis ikke kan det være at sms'en var tiltenkt noen andre. En jeg kjenner var på fest og ringte til elskerinna og snøvlet..*hei Anne, gjør deg klar for nå kommer jeg*....da kremtet det i andre enden....*det er Marit, nå har du ringt til kona di altså*.... Jeg fikk en gang en mail (brukte hotmail den gangen) som med all tydelighet var tiltenkt en elskerinne... Neida, den var ikke fra mannen min! ) Jeg sendte ham et svar og sa at han måtte passe på hvor han sendte mailene sine og at han burde rydde opp hjemme før han gikk bak ryggen til kona si på den måten. Fikk et svar der han fossrodde og påsto det var bare en spøk... Særlig. Og jeg er født i går. *Himler med øynene* 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Har det noe med frilynthet at mange synes det er turn-off med sex når blod og gørr flyter og det lukter... jern, og det som verre er? Hehe, flyter blod og lukter JERN?? :-) Neida, skjønner jo at det er litt upraktisk og turnoff. Litt urent, rett og slett. Kall det ved det rette navn. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg fikk en gang en mail (brukte hotmail den gangen) som med all tydelighet var tiltenkt en elskerinne... Neida, den var ikke fra mannen min! ) Jeg sendte ham et svar og sa at han måtte passe på hvor han sendte mailene sine og at han burde rydde opp hjemme før han gikk bak ryggen til kona si på den måten. Fikk et svar der han fossrodde og påsto det var bare en spøk... Særlig. Og jeg er født i går. *Himler med øynene* Hehe, jeg tenker at han svettet ganske mye da han oppdaget hva han hadde gjort. Forferdelig å gjøre slike tabber. 0 Siter
Gjest BessieBie- som er blond hver kveld:) Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hvis dere hadde sex før han dro og du hadde mensen, var den nok til deg. Han syntes det var moro. Hvis ikke, var den nok til en annen som han a)enten har hatt sex med under mensen eller faktisk har kjørt brannbil sammen med;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.